Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych w technologii na gorąco.

Gmina Tłuszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 05-240 Tłuszcz, ul. Warszawska 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7573016 , fax. 029 7573016
  • Data zamieszczenia: 2015-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tłuszcz
    ul. Warszawska 10 10
    05-240 Tłuszcz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7573016, fax. 029 7573016
    REGON: 55066816600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych w technologii na gorąco.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w technologii na gorąco. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 1) remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w technologii na gorąco o średniej grubości uzupełnienia po zagęszczeniu 4-5 cm w ilości ok. 1500m2 2) wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia w ilości 150m2 ( dolna warstwa- ilość emulsji nie mniejsza niż 1,4 kg/m2 przy użyciu grysów kamiennych w ilości 20,0 kg/m2, górna warstwa - ilość emulsji nie mniejsza niż 1,9 kg/m2 przy użyciu grysów kamiennych w ilości 14,0 kg/m2 ), 3) wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia w ilości 600m2 ( warstwa- ilość emulsji nie mniejsza niż 1,4 kg/m2 przy użyciu grysów kamiennych w ilości 20,0 kg/m2,), 4) Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją w ilości 1000 m2 (Ilość asfaltu po odparowaniu wody z emulsji 0,3-0,5 kg/m2) 5) Wykonanie regulacji wysokościowej wpustów deszczowych 40x60 w ilości 5szt. 6) Regulacja wysokościowa włazów do studni deszczowych betonowych w ilości 5 szt. 3. wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia na zgłoszenie Zamawiającego. Zamawiający będzie pisemnie zgłaszał każdorazowo konieczność wykonania robót. W zgłoszeniu zostanie określone miejsce wykonania naprawy; 4. wykonawca ma obowiązek wykonania obmiarów wykonanych remontów cząstkowych wraz z podaniem lokalizacji wykonanych napraw, obmiary należy przekazywać do Zamawiającego każdorazowo po wykonaniu zleconych robót wraz ze zgłoszeniem o ich wykonaniu; 5. pojazdy, których Wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania robót; 6. Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia (rozpatrzenia, wykonania); 7. Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 8. Ilości wskazane w ust. 2 pkt. 1 mają charakter szacunkowy i nie odzwierciedlają realnego bądź deklarowanego wykorzystania ich w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 9. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych środków technicznych i pozyskanego własnym staraniem materiału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332307
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tluszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach