Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera na drogach na terenie gminy Mszczonów oraz Remonty uszczelnienia spękań podłużnych i poprzecznych w nawierzchniach bitumicznych

Gmina Mszczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, Pl. Piłsudskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 858 28 20
  • Data zamieszczenia: 2023-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszczonów
    Pl. Piłsudskiego 1
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 46 858 28 20
    REGON: 750148609
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera na drogach na terenie gminy Mszczonów oraz Remonty uszczelnienia spękań podłużnych i poprzecznych w nawierzchniach bitumicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów oraz remonty uszczelnienia spękań podłużnych i poprzecznych w nawierzchniach bitumicznych:1.2.A. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów.1.2.1.Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych, obejmuje następujące czynności:− oznakowanie miejsc naprawianych; − nacięcie nawierzchni jezdni wokół ubytku do regularnych kształtów piłą mechaniczną, − odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia; − wybranie gruzu i oczyszczenie remontowanego miejsca z usunięciem rumoszu; − posmarowanie krawędzi remontowanego miejsca emulsją asfaltową; − wypełnienie remontowanego miejsca masą mineralno-asfaltową z recyklera w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń; − mechaniczne zagęszczenie poszczególnych warstw a pomocą walca lub płyty wibracyjnej; − posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsja asfaltową i posypanie drobnym kruszywem;− uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.− zakres robót przewidzianych do realizacji wynosi: minimum 200 - maksimum 500 m2 przyjmując do rozliczenia jako jednostkę podstawową remont 1 m2 nawierzchni gr. 5 cm.Dodatkowe informacje dotyczące sposobu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 7 do SWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.1.2.2 .Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie SWZ, specyfikacją techniczną (STWiORB), zawartą umową, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.1.2.B. Remonty uszczelnienia spękań podłużnych i poprzecznych w nawierzchniach bitumicznych.1.2.1 Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych, obejmuje następujące czynności:− oznakowanie miejsc naprawianych;− oczyszczenie mechaniczne szczotką lub sprężonym powietrzem szczeliny, w razie potrzeby wykucie lub sfrezowanie nawierzchni;− posmarowanie krawędzi remontowanego miejsca emulsją asfaltową; − wypełnienie remontowanego miejsca masą zalewową na gorąco;− po uformowaniu paska gorącej zalewy należy posypać go materiałem suchym, czystym drobnoziarnistym (cementem, mączką kamienną, piaskiem łamanym lub mieszanką drobną granulowaną o uziarnieniu od 1 do 2 mm);− uprzątnięcie miejsca robót i wywóz ewentualnego gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;− zakres robót przewidzianych do realizacji wynosi: minimum 20 mb - maksimum 100 mb.Dodatkowe informacje dotyczące sposobu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 7 do SWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.2. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie SWZ, specyfikacją techniczną (STWiORB), zawartą umową, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.2. Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):Główny Kod CPV:45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg.3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względu na fakt, że uprzednio przeprowadził postępowanie na tożsamy przedmiot zamówienia (II. cz. zamówienia w postępowaniu pn. „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych oraz remonty uszczelnienia spękań podłużnych i poprzecznych w nawierzchniach bitumicznych, na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów”, nr postępowania: RG.271.1.2.2023.KM), jednakże na ww. część zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający ponownie wszczyna postępowanie celem wyłonienia wykonawcy, w części w której wykonawca nie został wyłoniony, w uprzednio przeprowadzonym postępowaniu.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.6. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych polegających na:– zakres zamówienia:a) napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera lub/i b) remontów uszczelnienia spękań podłużnych i poprzecznych w nawierzchniach bitumicznych;gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. W celu udzielenia zamówienia Zamawiający przeprowadzi postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, w którym Zamawiający i Wykonawca negocjować będą m.in. postanowienia umowy, w tym ceny jednostkowe. Szacunkowa wartość tego zamówienia: nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.Warunki udzielenia zamówienia: Zamawiający nie stawia warunku.7. Obowiązującym wynagrodzeniem dla wykonawcy będzie wynagrodzenie ryczałtowe oparte na niezmiennych stawkach jednostkowych.8. Obowiązki wykonawcy i informacje dodatkowe: a) Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji tych prac; b) Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo zapoznać się z wzorem umowy i wymaganiami w nim zawartymi również uwzględnić w cenie oferty oraz zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w nim.9. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".10. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.11. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie odrzuci oferty zgodnej z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską oceną techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach