Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów, oraz mieszanką mineralno - asfaltową, na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 6 zadań

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów, oraz mieszanką mineralno - asfaltową, na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 6 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów oraz mieszanką mineralno - asfaltową, na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części, wymienionych poniżej, które będą nosić miano zadań: 1) Zadanie Nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno asfaltową na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki, gminy Ozorków oraz gminy Parzęczew, 2) Zadanie Nr 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową na terenie gminy Zgierz, 3) Zadanie Nr 3 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową, na terenie miasta i gminy Głowno oraz miasta i gminy Stryków, 4) Zadanie Nr 4 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki, gminy Ozorków oraz gminy Parzęczew, 5) Zadanie Nr 5 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gminy Zgierz, 6) Zadanie Nr 6 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Głowno oraz miasta i gminy Stryków. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Ogólnej Specyfikacji Technicznej (OST)D -00.00.00. Wymagania ogólne, 2) Ogólnej Specyfikacji Technicznej (OST) D-05.03.17 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, 3) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-05.03.17 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie stosuje aukcji elektronicznej oraz nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. Termin realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do realizacji Zamówienia w terminie 7 dni od dnia zawarcie umowy, 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował Zamówienie: w terminie 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na kwotę ogółem: 17.500 zł (słownie: siedemnaście tysięcy pięćset zł, 00/100). Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 i 5 Ustawy żąda wniesienia wadium w następujących wysokościach odpowiednio dla poszczególnych zadań: 1) Zadanie 1 - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł, 00/100); 2) Zadanie 2 - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł,00/100); 3) Zadanie 3 - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł, 00/100); 4) Zadanie 4 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł, 00/100); 5) Zadanie 5 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł, 00/100); 6) Zadanie 6 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł, 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe określone zostały w pkt 4 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/niespełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt 10 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć z ofertą: 1) oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy robót drogowych - wg załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z uprawnieniami budowlanymi oraz aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony wg. załącznika nr 4 do SIWZ dla każdego zadania oddzielnie. Zamawiający wymaga następującego sprzętu o porównywalnych parametrach: sprzęt dla zadań od Nr 1 do Nr 3: 1) frezarka lub piła do cięcia asfaltu i młot pneumatyczny - 1 szt., 2) termos do przewożenia masy na gorąco - 1 szt., 3) walec wibracyjny - 1 szt., 4) skrapiarka - 1 szt., 5) samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 ton - 1 szt. sprzęt dla zadań od Nr 4 do Nr 6 : 1) remontem nawierzchni typu PATCHER -1 szt., 2) skrapiarka - 1 szt., 3) samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 ton - 1szt. 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5.1.2. SIWZ, Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w pkt 9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w pkt 9 zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach