Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2010 roku

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 756 48 10, 717-53-85 , fax. 022 756 48 85, 7564608
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 022 756 48 10, 717-53-85, fax. 022 756 48 85, 7564608
    REGON: 01327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw, remontów i konserwacji dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Warunek graniczny spełnia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (tj. remonty lub konserwację dróg/placów o nawierzchni bitumicznej, jak również budowa lub przebudowa dróg i placów z zastosowaniem mieszanek mineralno - asfaltowych) i wartością (minimum 100.000,00 zł. brutto każda) robotom budowlanym, które stanowią przedmiot zamówienia, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz wykażą niezbędne do wykonywania zamówienia narzędzia i urządzenia (w tym minimum jeden rozściełacz, jeden walec drogowy samojezdny, jedna koparka, jeden samochód o ładowności co najmniej 5 ton albo samowyładowawczy, jeden remonter do naprawy powierzchniowych uszkodzeń wprowadzający pod ciśnieniem modyfikację emulsji asfaltowej, kruszywa i sprężonego powietrza), oraz wykażą, iż osoby, które będą kierować robotami budowlanymi posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia (w tym minimum jedna osoba, która będzie kierować robotami budowlanymi oraz która będzie posiadać dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i zaświadczenie o przynależności do właściwej branżowej izby zawodowej), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz wykażą, iż posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 100.000,00 zł., 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnymi do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Zamawiający w myśl art. 26 ust. 2a ustawy Pzp żąda wykazania się przez Wykonawcę nie później niż na dzień składania ofert, spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp tj. wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę opłacanej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. 5. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. W wykazie powinny znaleźć się minimum dwie roboty budowlane, które będą odpowiadać rodzajowi przedmiotu zamówienia tj. remonty lub konserwację dróg/placów o nawierzchni bitumicznej, jak również budowa lub przebudowa dróg i placów z zastosowaniem mieszanek mineralno - asfaltowych i jego wartością - minimum 100.000,00 zł. brutto każda. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż roboty budowlane te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 6. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy, i które będą niezbędne do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. W wykazie powinny się znaleźć minimum jeden rozściełacz, jeden walec drogowy samojezdny, jedna koparka, jeden samochód o ładowności co najmniej 5 ton albo samowyładowawczy, jeden remonter do naprawy powierzchniowych uszkodzeń wprowadzający pod ciśnieniem modyfikację emulsji asfaltowej, kruszywa i sprężonego powietrza. 7. Wykaz kadry kierowniczej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami. W wykazie powinny znaleźć się minimum jedna osoba, która będzie kierować robotami budowlanymi z uprawnieniami budowlanych w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i zaświadczenie o przynależności do właściwej branżowej izby zawodowej. Do wykazu należy załączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: kserokopię uprawnień w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej branżowej izby zawodowej. Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konstancin.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach