Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Rogoźno w 2017 roku

Gmina Rogoźno ogłasza przetarg

  • Adres: 64610 Rogoźno, ul. Nowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 84 400 , fax. 67 26 18 075
  • Data zamieszczenia: 2017-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogoźno
    ul. Nowa 2
    64610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 84 400, fax. 67 26 18 075
    REGON: 57079142500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Rogoźno w 2017 roku
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje prace na ulicach i drogach gminnych o nawierzchni bitumicznej położonych na terenie Gminy Rogoźno w 2017 roku. Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi na gorąco: a) z obcinaniem krawędzi b) bez obcinania krawędzi Naprawy nawierzchni bitumicznych należy przeprowadzić w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w terminie każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego dla danego zakresu prac. Zamawiający informuje, że w 2016 roku wykonano naprawy dróg i ulic o łącznej powierzchni: 1 362,24 m2 - z obcinaniem krawędzi 99,19 m2 - bez obcinania krawędzi Zamawiający żąda od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane i odebrane prace (usługi) związane z przedmiotem zamówienia. Najkrótszy możliwy termin okresu gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy. Najdłuższy możliwy termin okresu gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosić będzie 18 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 18 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 18 miesięcy i taki zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100) w formach przewidzianych w ustawie z dni 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Gminy Rogoźno, ul. Nowa 2,64-610 Rogoźno (załączając do oferty potwierdzenie wykonania operacji). Bank: BS Czarnków, o/Rogoźno, Nr konta 56 8951 0009 3900 0114 2000 0020

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach