Przetargi.pl
„Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Łomianki 2023-2024”.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    Warszawska 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    REGON: 1181768394
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2023

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Łomianki 2023-2024”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Łomianki których zakres obejmuje: 1) Zad nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera- o grubości do 5 cm - o grubości ponad 5 cm 2) Zad nr 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową z grysami przy użyciu remontera (dwukrotne powierzchniowe utrwalenie)3) Krótki opis prac:a) ad. Zad. 1.  wycięcie uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów oczyszczenie uszkodzonych miejsc oraz uprzątnięcie rumoszu skropienie dna oraz krawędzi wyboju emulsją asfaltową rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach (w zależności od głębokości wyboju ) zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki uszczelnienie emulsją asfaltową połączenia starego i nowego asfaltu. b) ad. Zad. 2.  oczyszczenie i osuszenie naprawianego uszkodzenia skropienie ubytku/spękania remontowanej nawierzchni emulsją wypełnienie grysem ponowne skropienie emulsją i zasypanie grysem do uzyskania niwelety drogi zagęszczenie mechaniczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:12 450,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie minimum dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów nawierzchni bitumicznych o wartości co najmniej 200 000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) w przypadku każdej z tych robót, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlanedo sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ww. osoba skierowana do realizacji zamówienia ma posiadać opłacone składki w odpowiednich Okręgowych Izbach Inżynierów Budownictwa oraz aktualne na czas realizacji zamówienia ubezpieczenieod odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnienia ww. funkcji.c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował dwiema niezależnymi brygadami: jedną brygadą wyposażoną w urządzenie typu recykler oraz jedną brygadą wyposażoną w urządzenie typu remonter.d) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje urządzeniami typu recykler (1szt.) oraz urządzenie typu remonter (1 szt.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach