Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Kartuzy

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
    REGON: 52754600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Kartuzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Kartuzy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) oznakowanie i przedmiar miejsca robót, 2) wykonanie rozbiórki uszkodzonej nawierzchni przy użyciu frezarki do nawierzchni bitumicznych o szerokości 1,0 m i grubości nie mniejszej niż 4 cm w miejscach wyznaczonych na ogólnej powierzchni 2.800,00 m2 (do ok. 1/4 na terenie miasta), 3) wykonanie ręcznej rozbiórki uszkodzonej nawierzchni o grubości do 20cm na ogólnej powierzchni 25 m2 , 4) wykonanie i zagęszczenie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5, 5) regulacja wpustów ulicznych 6 szt, 6) regulacja zaworów 5 szt, 7) regulacja włazów ulicznych 5 szt, 8) odwiezienie urobku na miejsce wskazane przez Zamawiającego – do 6 km, 9) posmarowanie krawędzi oraz powierzchni wyciętych miejsc emulsją asfaltową, 10) zalanie krawędzi styku łaty i starej nawierzchni emulsją asfaltową, 11) uzupełnienie nawierzchni masą bitumiczną na ciepło zgodnie z potrzebami; 4cm warstwa ścieralna jako minimalny parametr, 12) uzupełnienie i niezagęszczenie rozebranych nawierzchni masą bitumiczną na ciepło zgodnie z potrzebami; warstwa wiążąca 4cm + 4cm warstwa ścieralna jako minimalny parametr, 13) uporządkowanie terenu. 3. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy, Zamawiający ma prawo do: 1) zmniejszenia zakresu realizacji umowy maksymalnie o 30 %, 2) zmiany ilości poszczególnych ilości i kategorii robót przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kalkulacji ceny oferty. 4. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt. 3, w tym żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umownej. 5. Wykonawca sporządzi projekt oznakowania i organizacji ruchu dla każdej drogi na której będą prowadzone roboty. Projekty należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu (zarządca dróg gminnych), a następnie Wykonawca uzyska zatwierdzenie projektów przez organ zarządzający ruchem na drogach gminnych i powiatowych – Starostwo Powiatowe w Kartuzach. Projekt winien zawierać część opisową i graficzną. 6. Wykonawca dokona zabezpieczenia i oznakowania miejsca robót, odcinka robót zgodnie z zaakceptowanym i zatwierdzonym projektem oznakowania i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca może przystąpić do wykonywania robót po uzyskaniu zatwierdzenia projektu. Wykonawca oznakowując odcinek robót obejmujący skrzyżowanie ma obowiązek powtórzyć oznakowanie za każdym skrzyżowaniem. 7. Urobek (destrukt asfaltowy) stanowi własność Zamawiającego i zostanie odwieziony na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca w cenie ofertowej winien uwzględnić koszty załadunku, transportu i rozładunku urobku. 8. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. 9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji dołączonej do SIWZ, którą tworzą: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót zawarty w formularzu oferty. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 11. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 24 miesiące, 2) Okres rękojmi: równy udzielonemu przez Wykonawcę okresowi gwarancji (na podstawie art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny), 3) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazane w § 4 ust. 5 umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 4) Zamawiający planuje wykonanie robót budowlanych na wskazanych drogach w mieście Kartuzy do dnia 29.05.2020 r. 12. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Gmina Kartuzy oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pochodzenia elementu, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi posiadać nie gorsze parametry techniczno-użytkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ, 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach