Gmina Kartuzy ogłasza przetarg
- Adres: 83300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
- Data zamieszczenia: 2018-02-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
ul. gen. Józefa Hallera 1
83300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
REGON: 52754600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Kartuzy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Kartuzy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Oznakowanie miejsca robót, 2) Wykonanie rozbiórki uszkodzonej nawierzchni przy użyciu frezarki do nawierzchni bitumicznych o szerokości 1,0 m i grubości nie mniejszej niż 4 cm w miejscach wyznaczonych na ogólnej powierzchni ok. 1.800 m2 (ok ⅓ na terenie miasta), 3) Regulacja wpustów ulicznych, 4) Regulacja zaworów, 5) Regulacja włazów ulicznych, 6) Odwiezienie urobku na miejsce wskazane przez zamawiającego – do 6 km, 7) Posmarowanie krawędzi oraz powierzchni wyciętych miejsc emulsją asfaltową, 8) Zalanie krawędzi styku łaty i starej nawierzchni emulsją asfaltową, 9) Uporządkowanie terenu, 10) Uzupełnienie masą bitumiczną na ciepło. 3. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy, Zamawiający ma prawo do: 1) zmniejszenia zakresu realizacji umowy maksymalnie o 20 %, 2) zmiany ilości poszczególnych ilości i kategorii robót przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kalkulacji ceny oferty. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ, 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
Dodano: 2024-05-17 - Remont schodów zewnętrznych budynków oraz remont podjazdu w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22.BLT w Malborku
Dodano: 2024-05-16 - Wykonanie prac dekarskich w 2024 r.
Dodano: 2024-05-16 - Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Dodano: 2024-05-15 - Poprawa infrastruktury społecznej poprzez inwestycje w OZE oraz modernizację placówek wsparcia osób wykluczonych na terenie Powiatu Sztumskiego
Dodano: 2024-05-15 - Zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem do budynków/pustostanów mieszkalnych i użytkowych, będących własnością Gminy Miasta Gdańsk w 2024 r.
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
Dodano: 2024-05-13 - Utworzenie węzła integracyjnego przy zmodernizowanej stacji kolejowej PKP w Sztumie.
Dodano: 2024-05-10 - Przebudowa kuchni SPOMS wraz z wyposażeniem
Dodano: 2024-05-09 - Prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Kontradmirała Xawerego Czernickiego w Wielkim Podlesiu polegające na remoncie dwóch łazienek
Dodano: 2024-05-08