Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2023 roku

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG PUBLICZNYCH W RADOMIU ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Graniczna 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG PUBLICZNYCH W RADOMIU
    ul. Graniczna 24
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    REGON: 672007987
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-radom.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2023 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Części 1 zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych w 2023 roku na terenie gmin: Przytyk, Wolanów, Zakrzew, Kowala, Wierzbica, miasto i gmina Iłża.Szacunkowy zakres robót:• remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów:− naprawa rakowin i drobnych nierówności przy wykorzystaniu emulsji – ok. 100 m2,− naprawa płytkich uszkodzeń do gł. 2 cm – ok. 3 200 m2,− naprawa średnich uszkodzeń nawierzchni o gł. powyżej 2 cm – ok. 1 000 m2,− naprawa uszkodzeń nawierzchni z naruszeniem podbudowy – ok. 120 m2,• remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu masy mineralno-bitumicznej:− remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej do gł. 5 cm – ok. 1 700 m2,− remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej do gł. 5 cm i powierzchni powyżej 100 m2 – ok. 700 m2,− remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej z naruszeniem podbudowy – ok. 150 m2,− remont cząstkowy przełomu – ok. 85 m2,− uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni przy użyciu masy zalewowej – ok. 100 m,• regulacja (naprawa) pionowych wpustów i studni rewizyjnych oraz urządzeń ściekowych z konstrukcją odciążającą wraz z wymianą włazu żeliwnego i uzupełnienie masą bitumiczną – 4 szt.Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach Części 1 zamówienia podane jest w formularzu Kosztorysu ofertowego (Formularz nr 2.1), stanowiącym załączniki do SWZ. W ramach wyszczególnionych w w/w Kosztorysach robót należy wykonać również:− wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z SST,− wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ (projektu umowy, SST i kosztorysu ofertowego).Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia przy określaniu cen jednostkowych dla pozycji kosztorysowych przedmiotu zamówienia:1) projekt organizacji i zabezpieczenia placu budowy,2) wykonanie przy udziale przedstawiciela PZDP w Radomiu pomiarów ilości remontów cząstkowych,3) uporządkowanie terenu z nadmiaru grysów.Rzeczywisty zakres robót do wykonania ustalany będzie na bieżąco w oparciu o prowadzone przeglądy stanu dróg powiatowych i wynikające stąd potrzeby. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:- ograniczenia zakresu robót przewidzianego w kosztorysie ofertowym – Wykonawcy w takich przypadkach nie przysługuje prawo żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót, przy czym wartość netto zleconego zakresu robót nie może być mniejsza niż 70 % wartości netto ceny ofertowej,- zmiany ilości robót w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego do rzeczywistych potrzeb ustalonych w oparciu o prowadzone na bieżąco przeglądy stanu dróg powiatowych, z zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona całkowita wartość przedmiotu umowy wynikająca z oferty dla danej części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Tomie III SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia:1) Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji projektowej, SST i kosztorysach ofertowych zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, SST, kosztorysach ofertowych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem.2) Materiały, o których mowa w pkt 1 powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w SST.3) Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania powinny być usunięte z terenu budowy na składowisko Wykonawcy, bądź na wysypisko odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.4) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania zostaną przekazane Zamawiającemu. O przydatności materiału oraz miejscu jego składowania decyduje osoba wyznaczona do nadzorowania robót.5) Wykonawca będzie przeprowadzać badania materiałów oraz pomiary i badania wykonanych robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w SST.Stosownie do zapisów art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510). Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę (Podwykonawcę) wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określają projektowane postanowienia umowy zawarte w Tomie II SWZ.Przyjmuje się, że osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie oraz świadczące usługi obsługi geodezyjnej nie wykonują pracy pod kierownictwem.Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.Przy realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymóg określony w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1083), tj. łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 988) używanych przy wykonywaniu zamówienia (w tym pojazdów używanych przez Podwykonawców) musi wynosić co najmniej 10 %. Sposób weryfikacji oraz sankcje z tytułu niespełnienia opisanego wymogu określają projektowane postanowienia umowy zawarte w Tomie II SWZ.Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego oświadczenie o spełnianiu opisanego wymogu, zgodnie ze wzorem określonym w Formularzu nr 3.8 stanowiącym załącznik do SWZ.Przedmiotem Części 2 zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych w 2023 roku na terenie gmin: Gózd, Jastrzębia, Jedlińsk, miasto i gmina Jedlnia-Letnisko, miasto i gmina Skaryszew, miasto Pionki, gmina Pionki.Szacunkowy zakres robót:• remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów:− naprawa rakowin i drobnych nierówności przy wykorzystaniu emulsji – ok. 100 m2,− naprawa płytkich uszkodzeń do gł. 2 cm – ok. 920 m2,− naprawa średnich uszkodzeń nawierzchni o gł. powyżej 2 cm – ok. 800 m2,− naprawa uszkodzeń nawierzchni z naruszeniem podbudowy – ok. 150 m2,• remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu masy mineralno-bitumicznej:− remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej do gł. 5 cm – ok. 1 900 m2,− remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej do gł. 5 cm i powierzchni powyżej 100 m2 – ok. 500 m2,− remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej z naruszeniem podbudowy – ok. 450 m2,− remont cząstkowy przełomu – ok. 20 m2,− uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni przy użyciu masy zalewowej – ok. 600 m,• regulacja (naprawa) pionowych wpustów i studni rewizyjnych oraz urządzeń ściekowych z konstrukcją odciążającą wraz z wymianą włazu żeliwnego i uzupełnienie masą bitumiczną – 10 szt.Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach Części 2 zamówienia podane jest w formularzu Kosztorysu ofertowego (Formularz nr 2.2), stanowiącym załącznik do SWZ. W ramach wyszczególnionych w Kosztorysie robót należy wykonać również:− wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z SST,− wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ (projektu umowy, SST i kosztorysu ofertowego).Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia przy określaniu cen jednostkowych dla pozycji kosztorysowych przedmiotu zamówienia:1) projekt organizacji i zabezpieczenia placu budowy,2) wykonanie przy udziale przedstawiciela PZDP w Radomiu pomiarów ilości remontów cząstkowych,3) uporządkowanie terenu z nadmiaru grysów.Rzeczywisty zakres robót do wykonania ustalany będzie na bieżąco w oparciu o prowadzone przeglądy stanu dróg powiatowych i wynikające stąd potrzeby. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:- ograniczenia zakresu robót przewidzianego w kosztorysie ofertowym – Wykonawcy w takich przypadkach nie przysługuje prawo żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót, przy czym wartość netto zleconego zakresu robót nie może być mniejsza niż 70 % wartości netto ceny ofertowej,- zmiany ilości robót w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego do rzeczywistych potrzeb ustalonych w oparciu o prowadzone na bieżąco przeglądy stanu dróg powiatowych, z zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona całkowita wartość przedmiotu umowy wynikająca z oferty dla danej części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Tomie III SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia:1) Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji projektowej, SST i kosztorysach ofertowych zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, SST, kosztorysach ofertowych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem.2) Materiały, o których mowa w pkt 1 powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w SST.3) Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania powinny być usunięte z terenu budowy na składowisko Wykonawcy, bądź na wysypisko odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.4) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania zostaną przekazane Zamawiającemu. O przydatności materiału oraz miejscu jego składowania decyduje osoba wyznaczona do nadzorowania robót.5) Wykonawca będzie przeprowadzać badania materiałów oraz pomiary i badania wykonanych robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w SST.Stosownie do zapisów art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510). Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę (Podwykonawcę) wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określają projektowane postanowienia umowy zawarte w Tomie II SWZ.Przyjmuje się, że osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie oraz świadczące usługi obsługi geodezyjnej nie wykonują pracy pod kierownictwem.Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.Przy realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymóg określony w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1083), tj. łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 988) używanych przy wykonywaniu zamówienia (w tym pojazdów używanych przez Podwykonawców) musi wynosić co najmniej 10 %. Sposób weryfikacji oraz sankcje z tytułu niespełnienia opisanego wymogu określają projektowane postanowienia umowy zawarte w Tomie II SWZ.Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego oświadczenie o spełnianiu opisanego wymogu, zgodnie ze wzorem określonym w Formularzu nr 3.8 stanowiącym załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:- dla Części 1 zamówienia - 3 500,00 zł,- dla Części 2 zamówienia - 4 200,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 2080).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Radomiu:BNP Paribas Bank Polska S.A. 15 1600 1462 1821 8906 6000 0003W tytule przelewu należy wpisać znak postępowania, co umożliwi identyfikację wpłaty.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) zawierać nazwę i adres:- dającego zlecenie (Wykonawcy),- beneficjenta poręczenia lub gwarancji (Zamawiającego), tj.: Powiat Radomski, ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom, w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, ul. Graniczna 24, 26-600 Radom,- gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia),2) kwotę gwarancji/poręczenia w PLN,3) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,4) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,5) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,6) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),7) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz znak przedmiotowego postępowania.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.7. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja wskazywały adres e-mail na jaki Zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli:a) wykaże ze w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie w ciągu roku, polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznej masą mineralno-bitumiczną i/lub emulsją asfaltową o powierzchni co najmniej 3 000 m2,b) wskaże, że dysponuje lub będzie dysponował w szczególności n/w sprzętem budowlanym, którego będzie używał w celu wykonania zamówienia:− 1 skrapiarką lepiszcza,− 1 walcem,− 1 sprężarką,lub:− 1 remonterem specjalnym,dla każdej części zamówienia oddzielnie.Wykonawca składający ofertę na dwie części zamówienia powinien dysponować potencjałem technicznym proporcjonalnym do ilości części, czyli musi zapewnić:− 2 skrapiarki lepiszcza,− 2 walce,− 2 sprężarki,lub:− 2 remontery specjalne.Wykonawca może dysponować sprzętem alternatywnym o porównywalnych parametrach i funkcjonalności z wymienionymi powyżej, adekwatnymi do danego zakresu robót, dołączając do oferty uzasadnienie swoich propozycji.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunku określonego w ust. 2 pkt 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Zgodnie z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp w odniesieniu do warunku określonego w ust. 2 pkt 4 Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach