Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w gminie Pniewy.

GMINA PNIEWY ogłasza przetarg

  • Adres: 05-652 Pniewy, Pniewy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PNIEWY
    Pniewy
    05-652 Pniewy, woj. mazowieckie
    REGON: 670223876
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w gminie Pniewy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych z użyciem remonterów przy zastosowaniu grysów i emulsji na terenie Gminy Pniewy.Szacowana powierzchnia objęta zakresem robót - 5 500,00 m2Zamawiający każdorazowo wskaże Wykonawcy drogi, które będą podlegały remontom oraz wspólnie z Wykonawcą określi zakres niezbędnych robót do wykonania na danej drodze. Ze względu różne głębokości uszkodzeń remontowanych nawierzchni należy przewidzieć stosowanie kruszywa o różnych frakcjach. Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie w celu sporządzenia prawidłowej oferty.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2000,00 zł kwota wadium słownie: dwa tysiące złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej,Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości- Wykonawca ma wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:- kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane,W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:a) decyzje o nadaniu uprawnieńb)zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.Wymagane jest także wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych polegających, budowie, przebudowie lub remoncie dróg, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o wartości brutto roboty nie mniejszej niż 100000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach