Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w gminie Pniewy.

Urząd Gminy Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-652 Pniewy, Pniewy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6686424, 6686429, , fax. 486 686 424
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Pniewy
    Pniewy 2
    05-652 Pniewy, woj. mazowieckie
    tel. 048 6686424, 6686429, , fax. 486 686 424
    REGON: 54952090967000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pniewy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w gminie Pniewy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych z użyciem remonterów, przy zastosowaniu grysów i emulsji, na terenie Gminy Pniewy. Szacowana powierzchnia objęta zakresem robót - 6 500,00 m2 Zamawiający każdorazowo wskaże Wykonawcy drogi, które będą podlegały remontom oraz wspólnie z Wykonawcą określi zakres niezbędnych robót do wykonania na danej drodze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł kwota wadium, słownie: trzy tysiące zł. Wykonawców obowiązują ustalenia dotyczące wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach