Przetargi.pl
Remonty cząstkowe dróg powiatowych Powiatu Niżańskiego

Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Racławice ul. Rudnicka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 415 416 , fax. 158 415 416
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku
    Racławice ul. Rudnicka 15
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 158 415 416, fax. 158 415 416
    REGON: 83041406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpnisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe dróg powiatowych Powiatu Niżańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Remonty cząstkowe dróg powiatowych Powiatu Niżańskiego”. Zakres i sposób wykonywania robót budowlanych będzie obejmował: 1.Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu grysów bazaltowych lub grysów o podobnych parametrach i emulsji kationowej tzw. Remonterem, wyboje o głębokości średnio 3,0 cm, w przewidywanej ilości do 488 m2, 2. Remont nawierzchni bitumicznej poprzez położenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S grubość 5 cm po zagęszczeniu na istniejącej nawierzchni bitumicznej, w przewidywanej ilości do 1 423 m2, 3. Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową, grys frakcji 2/5, 5/8 o ilości kruszywa 18 dm3/m2 i emulsji kationowej, w przewidywanej ilości do 200 m2, 4. Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, grubość warstwy 5 cm, w przewidywanej ilości do 300 m2, 5. Naprawa pęknięć podłużnych i poprzecznych w nawierzchni asfaltowej asfaltem, w przewidywanej ilości do 200 m2, 6. Remont poboczy, w przewidywanej ilości do 806 m2: - wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat. I-IV, szerokość 1,0 m, głębokość 15 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/312,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, - pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2. 7. Poszerzenie jezdni na łuku, w przewidywanej ilości 185 m2: - wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat. I-IV, szerokość 1,0 m, głębokość 30 cm, - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 20-63 mm, grubość warstwy 15 cm po zagęszczeniu, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, grubość warstwy 9 cm po zagęszczeniu, - nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych (warstwa ścieralna) beton asfaltowy AC 11S, grubość po zagęszczeniu 5 cm. 8. Remont zatoki autobusowej, w przewidywanej ilości 135 m2: - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo - piaskowej, materiał do ponownego wbudowania (oczyszczenie kostki brukowej), - rozebranie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego i betonu, - wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat. I-IV, głębokość 43 cm, - wykonanie podbudowy z betonu cementowego C 16/20, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, grubość warstwy 10 cm po zagęszczeniu, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem (80% materiał z odzysku, 20% materiału nowego). 9. Remont odwodnienia na ul. 1000-lecia w Nisku (remont nawierzchni przy kratkach ściekowych, remont ścieku przykrawężnikowego): - rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości do 10ccm, cięcie nawierzchni piłą do asfaltu, - regulacja pionowa kratek ściekowych, nadbudowa wykonana betonem, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo – piaskowej (oczyszczenie kostki brukowej, materiał do ponownego wbudowania), - rozebranie podbudowy z betonu cementowego grubość warstwy 15 cm, - wykonanie podbudowy z betonu cementowego C 16/20, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem (materiał z odzysku). 10. Remont wpustu ulicznego na skrzyżowaniu ul. 1000-lecia i DW 872: - rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości do 10 cm, cięcie nawierzchni bitumicznej piłą do asfaltu, - remont wpustu ulicznego ze studzienką ściekową (wpust uliczny, żeliwny z rusztem klasy D400 (materiał zleceniodawcy), pierścień odciążający, pierścień utrzymujący na istniejącej studni ściekowej Dn500, odtworzenie warstw konstrukcyjnych drogi), - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 11. Remont odwodnienia na ul. Długiej w Nisku: - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo – piaskowej, - remont kolektora kanalizacji deszczowej z rur PE o śr. 200 mm, zasypanie i zagęszczenie wykopu, - remont przykanalików z rur tworzyw sztucznych, rury PVC kielichowe, Dn 150 mm, - remont studni żelbetowych rewizyjnych Dn 600 z pokrywą, transport materiałów, - remont wpustów ulicznych ze studzienką ściekową Dn 400, rura PVC SN8 wraz z zakupem i transportem materiałów, odtworzenie warstw konstrukcyjnych podbudowy jezdni, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, gr. 15 cm po zagęszczeniu (chodnik z kostki brukowej), - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej (materiał z odzysku min. 70%, do 30% materiał Wykonawcy), - rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości do 10 cm, cięcie nawierzchni bitumicznej piłą do asfaltu (ściek przykrawężnikowy o szer. 20 cm), - wykonanie podbudowy z betonu cementowego C 16/20, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowj, spoiny wypełnione piaskiem (ściek przykrawęznikowy), - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Zamawiający opisał szczegółowy przedmiot zamówienia za pomocą przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej stanowiących załączniki do niniejszej specyfiki. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresów wykonywania remontów cząstkowych w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego (np. zmniejszenie remontów przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji kationowej, a zwiększenie remontu np. w technologii powierzchniowego utrwalenia- z założeniem, iż nie można przekroczyć kwoty zawartej w umowie). Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania całego zakresu robót, o których mowa w ust. 3. W przypadku nie wykorzystania całości przedmiotu zamówienia Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Roboty dodatkowe mogą być realizowane tylko za pisemną zgodą Zamawiającego na zasadach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. Za roboty dodatkowe mogą być uznane te prace, które na etapie składania oferty nie można było przewidzieć przy dokonaniu aktu należytej staranności przez Wykonawcę. Szczegółowy zakres robót niezbędnych do wykonania został opisany w przedmiarze robót (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Zakres rzeczowy remontów obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej takie jak: prace geodezyjne (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza, wyznaczenie kolizji itp.) zajęcie pasa drogowego, projekt organizacji ruchu, prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych prac, zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji odbioru robót, przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego, czynny udział w odbiorach. Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiar robót, umowa oraz SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały zaproponowane w przedmiarze robót. Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować całość zamówienia. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art. 649 Kodeksu cywilnego). Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). W każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych które będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 ww. ustawy, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały zaproponowane w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w zakresie spełniania tego warunku nie stawia szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składających się na ofertę oraz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia przez wykonawcę, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2.Kosztorys ofertowy – Załącznik Nr 7 do SIWZ, 3.Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25 ust. 1 pkt 3 dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik Nr 2 do SIWZ, 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione, 5.Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 6.Zestawienie materiałów równoważnych – w przypadku zaproponowania materiałów równoważnych w ofercie oferent ma obowiązek dołączyć do oferty zestawienie materiałów równoważnych (jeżeli dotyczy), 7.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 8.Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z: Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych – Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach