Przetargi.pl
„Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni asfaltowej”

GMINA NOWY TOMYŚL ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA NOWY TOMYŚL
    ul. Poznańska 33
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    REGON: 631258862
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni asfaltowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie Gminy Nowy Tomyśl w ilości 1900 m2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących podstawowych robót:- regulację poboczy wraz z ich ścinaniem, - frezowanie istniejącej nawierzchni wraz z pracami rozbiórkowymi,- regulację studni kanalizacyjnych w przypadku takiej konieczności,- skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej emulsją asfaltową,- wykonanie warstwy betonu asfaltowego na jezdni o grubości średniej 4-6 cm,- zabezpieczenie terenu na czas prowadzenia robót.3. Przewiduje się wykonanie remontu w max. 3 lokalizacjach (fragmentach) na terenie Gminy Nowy Tomyśl. Zamówienie realizowane będzie jednym zleceniem wydanym przez Zamawiającego.4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia (odpowiednio załączniki nr 1 do niniejszej SWZ) oraz przedmiarze robót (odpowiednio załącznik nr 1a do niniejszej SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:a) warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 200 000 zł brutto każda - które zostały wykonane w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Zamawiający zastrzega, iż przez roboty budowlane rozumie wykonanie robót budowlanych lub usług w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, posiadającymi odpowiednie uprawnienia, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia tj.:- kierownikiem robót branży drogowej, tj. co najmniej jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), która będzie pełnić funkcję kierownika budowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach