Przetargi.pl
Remonty cząstkowe dróg i ulic miejskich i powiatowych oraz modernizacje nawierzchni dróg na terenie Miasta Ustroń w 2017 roku

Miasto Ustroń ogłasza przetarg

  • Adres: 43450 Ustroń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 579 300 , fax. 0-33 857 93 30
  • Data zamieszczenia: 2017-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ustroń
    Rynek 1
    43450 Ustroń, woj. śląskie
    tel. 338 579 300, fax. 0-33 857 93 30
    REGON: 7218234400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe dróg i ulic miejskich i powiatowych oraz modernizacje nawierzchni dróg na terenie Miasta Ustroń w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na sukcesywnym wykonywaniu remontów cząstkowych masą bitumiczną i emulsją asfaltową oraz modernizacja nawierzchni dróg gminnych i powiatowych na terenie Miasta Ustroń które posiada status uzdrowiska w granicach administracyjnych Miasta. Charakterystyka zamówienia: - Remont cząstkowy masą bitumiczną, wypełnienie ubytków o grubości 4 cm – 4000m2, - Remont cząstkowy masą bitumiczną, naprawa wyboju o grubości 6 cm – 10m2, - Remont cząstkowy masą bitumiczną (bez wycinania) wypełnienie ubytków o grubości 4cm – 3000m2 - Remont cząstkowy masą bitumiczną z RECYKLERA o grubości 5 cm – 1m2, - Remont cząstkowy emulsją asfaltową – 1 tona, - Ułożenie warstwy ścieralnej grubości 4 cm – 500m2, - Regulacja krat ściekowych – 5 szt., - Regulacja włazów studni rewizyjnej –5 szt., - Ścięcie poboczy z wywozem i utylizacją urobku oraz z ewentualnym uzupełnieniem i zagęszczeniem nierówności dla osiągnięcia spadku poprzecznego 5% – 50m2, - Utwardzanie poboczy materiałem kamiennym z korytowaniem i profilowaniem o grubości 10 cm w celu osiągnięcia spadku poprzecznego 5%, Is-0.98 – 100m2, - Wbudowanie masy asfaltowej w warstwę wyrównawczą – 100 ton, - Korytowanie drogi z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża Is-0.98 z utylizacją urobku – 10m2, - Korytowanie drogi z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża Is-0.98 z utylizacją urobku - dodatek za każde 10 cm -korytowania ponad 40cm – 10m2 - Wykonywanie warstwy odsączającej lub odcinającej o grubości 10 cm – 10m2, - Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, Is-1.0 – 10m2, - Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, Is-1. - dodatek za każde 10 cm ponad 20 cm – 10 m2 - Oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową – 500 m2, - Frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej o grubości do 4 cm – 100 m2, - Frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej o grubości do 8 cm – 5 m2, - Inne roboty towarzyszące niezbędne do realizacji zamówienia – 5 rh Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w ogólnych specyfikacjach technicznych (OST) stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia inspektorowi nadzoru wniosków o akceptację materiału do zastosowania przy realizacji zamówienia w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Druki wniosków zostaną dostarczone Wykonawcy w dniu zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 15 1050 1070 1000 0001 0250 7308 w ING Bank Śląski S.A. o / Bielsko – Biała – z dopiskiem: Wadium – Remonty cząstkowe dróg i ulic miejskich i powiatowych oraz modernizacje nawierzchni dróg na terenie Miasta Ustroń w 2017 roku. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie Urzędu Miasta Ustroń. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Dokument wadialny w formie niepieniężnej musi spełniać wymagania z ustawy, w szczególności musi: określać nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 „uPzp” [aktualne wg stanu na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia] oraz być ważny przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 5. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem i został uprawniony do działania w imieniu i na rzecz współwykonawców. 6. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 7. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 „uPzp”, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone [art. 89 ust. 1 pkt 7b „uPzp”]

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach