Urząd Gminy Radziechowy - Wieprz ogłasza przetarg
- Adres: 34-381 Radziechowy, Wieprz 700
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8676610 w. 27 , fax. 033 8676613
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Radziechowy - Wieprz
Wieprz 700 700
34-381 Radziechowy, woj. śląskie
tel. 033 8676610 w. 27, fax. 033 8676613
REGON: 00055084100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe dróg gminnych w Gminie Radziechowy-Wieprz. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remonty cząstkowe dróg gminnych w Gminie Radziechowy-Wieprz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452333208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.5 wykonanie co najmniej jednej roboty o podobnym charakterze i zakresie. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.5, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. a/ wypełniona oferta z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1, b/ wypełnione kosztorysy ofertowe, c/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający, że prowadzona działalność odpowiada przedmiotowi zamówienia. d/ dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, e / oświadczenie oferenta o spełnianiu kryteriów uczestnictwa w zamówieniu w trybie art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych, f/ zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz oddz. ZUS/KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem składania ofert lub oświadczenie oferenta, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, zaświadczenie lub oświadczenie składać powinien każdy ze wspólników, g/ pozytywną referencję z wykonanych robót o podobnym charakterze i zakresie z ostatnich 3 lat.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ wypełniona oferta z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1, b/ wypełnione kosztorysy ofertowe, c/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający, że prowadzona działalność odpowiada przedmiotowi zamówienia. d/ dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, e / oświadczenie oferenta o spełnianiu kryteriów uczestnictwa w zamówieniu w trybie art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych, f/ zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz oddz. ZUS/KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem składania ofert lub oświadczenie oferenta, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, zaświadczenie lub oświadczenie składać powinien każdy ze wspólników, g/ pozytywną referencję z wykonanych robót o podobnym charakterze i zakresie z ostatnich 3 lat.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radziechowy-wieprz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utwardzenie składnicy drewna w Leśnictwie Beskidek
Dodano: 2014-11-03 - Remont - modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Mzurów, Gmina Niegowa
Dodano: 2012-07-26 - Remont dróg gminnych ulicy Wałowej w Kozakowicach Górnych oraz ulicy Sosnowej w Kisielowie
Dodano: 2011-08-11 - Remonty cząstkowe dróg gminnych w Gminie Radziechowy-Wieprz
Dodano: 2010-03-15 - Remonty cząstkowe dróg gminnych w Gminie Radziechowy-Wieprz
Dodano: 2009-04-10