Przetargi.pl
Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach asfaltowych przy użyciu masy mineralno - asfaltowej na gorąco z recyklera.

Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7587244
  • Data zamieszczenia: 2013-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
    ul. Kraszewskiego 14/16 14/16
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7587244
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach asfaltowych przy użyciu masy mineralno - asfaltowej na gorąco z recyklera.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1/ Zakres prac: Przewidywana ilość Robót do wykonania w ciągu 3 lat obowiązywania Umowy: ok. ok 6000 m2 /rok x 3 lata = ~ 18.000 m2 w tym: a) w roku 2013 ok 6000 m2 1) remont nawierzchni asfaltowej drogi o głębokości ubytku średnio do 6 cm....ok 3000 m2 2) remont nawierzchni asfaltowej drogi o głębokości wyboju średnio do 10 cm ok 3000 m2 b) w roku 2014 ok 6000 m2 1) remont nawierzchni asfaltowej drogi o głębokości ubytku średnio do 6 cm....ok 3000 m2 2) remont nawierzchni asfaltowej drogi o głębokości wyboju średnio do 10 cm ok 3000 m2 c) w roku 2015 ok 6000 m2 1) remont nawierzchni asfaltowej drogi o głębokości ubytku średnio do 6 cm....ok 3000 m2 2) remont nawierzchni asfaltowej drogi o głębokości wyboju średnio do 10 cm ok 3000 m2 Przyjęte ilości przedmiarowe Robót są ilościami szacunkowymi. 1.2/ Do obowiązków Wykonawcy przy wykonywaniu Robót należy: a) systematyczna kontrola (minimum 1 raz w tygodniu) stanu wszystkich dróg gminnych o nawierzchniach asfaltowych w granicach administracyjnych Gminy Miasta Pruszków, b) telefoniczne uzgadnianie z Zamawiającym kolejności napraw ubytków i wybojów na drogach gminnych o nawierzchniach asfaltowych pod kątem stopnia zagrożenia, c) bieżące raportowanie do Nadzoru Zamawiającego z przeprowadzanych objazdów z kontroli stanu nawierzchni dróg gminnych o nawierzchniach asfaltowych poprzez: - sporządzanie roboczych szkiców sytuacyjnych ubytków i wybojów występujących w nawierzchniach dróg gminnych oraz ich telefoniczne przesyłanie w ciągu 48 godzin na nr tel./fax 22/ 758-79-63, do siedziby Nadzoru Zamawiającego, - bieżące telefoniczne informowanie Nadzoru Zamawiającego o istniejących zagrożeniach w ruchu drogowym na drogach gminnych o nawierzchniach asfaltowych, d) doraźne oznakowywanie niebezpiecznych ubytków i wybojów na drogach gminnych o nawierzchniach asfaltowych, wykrytych podczas objazdów poprzez ich tymczasowe oznakowanie do czasu wykonania Robót za pomocą pachołków drogowych typ U-23c o h = 500 mm, e) wykonywanie zadań zgłoszonych przez Nadzór Zamawiającego, f) wykonywanie Robót także w okresie zimowym tj. od listopada do marca każdego roku wg. potrzeb Zamawiającego w tym zakresie, g) trwałe oznakowywanie farbą wykonanych Robót w postaci wykonanych oznaczeń wg. wzoru: - miesiąc (cyfry rzymskie) / kolejny numer (cyfry arabskie) - z wcześniej sporządzonego szkicu Robót, h) utrzymanie terenu wykonywania Robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych poprzez bieżące usuwanie z terenu pasa drogowego w trakcie wykonywania Robót jak i po ich zakończeniu zbędnych materiałów, odpadów, śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, i) ponoszenie kosztów napraw uszkodzonych pojazdów w 100% wartości szkody w wyniku ewidentnych zaniedbań ze strony Wykonawcy w wykonywaniu Robót i nie przestrzegania zapisów Umowy. j) dostarczanie na żądanie Zamawiającego kompletu atestów, aprobat technicznych i certyfikatów bezpieczeństwa na używane do wykonywania Robót materiały i surowce. k) posiadanie ważnej polisy ubezpieczenia OC na wykonywane Roboty z tytułu powstania ewentualnych zdarzeń losowych podczas wykonywania Robót. l) zabezpieczanie terenu Robót poprzez właściwe ich oznakowanie, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami BHP i Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 1997 Nr 98 poz.602 z późn. zm.) oraz ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Załączniki nr 1 - 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. Dz. U. Nr 220 poz.2181 z późn. zm. z dnia 23 grudnia 2003 r.). m) przestrzeganie wymagań technicznych i technologicznych wynikających z treści zapisów zawartych w Specyfikacjach Technicznych Wykonywania i Odbioru Robót wg. Załącznika nr 4 do Umowy. n) prowadzenie Robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i ich mienia oraz ponoszenie odpowiedzialności za szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. o) prowadzenie Robót w sposób zapewniający stałą organizację ruchu drogowego, dającą mieszkańcom oraz innym użytkownikom dróg możliwość dojazdu do nieruchomości. p) prowadzenie Robót w sposób nie narażający trawników, krzewów i drzew na uszkodzenia i zniszczenie oraz ponoszenie odpowiedzialności za szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim w tym zakresie. r) wykonywanie Robót z własnych materiałów dobrej jakości tj. m.in. z suchego i nie zanieczyszczonego gruzem betonowym oraz ziemią łomu asfaltowego o grubej frakcji. s) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania przez cały czas realizacji Umowy - 1 czynnej stacjonarnej linii telefonicznej oraz będącego w stałej gotowości i sprawności technicznej urządzenia odbiorczego - faksu przez 24 godziny oraz przynajmniej 1 numeru służbowego w dowolnej sieci telefonii komórkowej w godz. 8-16 w celu prowadzenia bieżących kontaktów z Zamawiającym podczas realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 18 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach