Przetargi.pl
Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7424201 , fax. 029 7424209
  • Data zamieszczenia: 2016-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7424201, fax. 029 7424209
    REGON: 00052493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje m.in.: 1. Wykonywanie remontów cząstkowych dróg, ulic, chodników, ścieżek rowerowych i placów gminnych. a) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych oraz nawierzchni z destruktu obejmują: naprawę wybojów i ubytków oraz obłamanych krawędzi jezdni mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco. W zakres prac wchodzić będzie: -roboty przygotowawcze i oznakowanie robót, -dostarczenie materiałów i sprzętu -wycięcia piłą zniszczonego fragmentu jezdni, z nadaniem regularnych kształtów, -oczyszczenia i osuszenia przy użyciu sprężarki, -spryskania emulsją miejsca przygotowanego do naprawy -wbudowanie mieszanki mineralno-bitumicznej (na gorąco) na głębokość zgodnie z SST i następnie zagęszczenie i wyrównanie walcem drogowym, zgodnie ze sztuką budowaną. -po zakończeniu wałowania, nowy fragment nawierzchni należy szczelnie połączyć na istniejącą poprzez zalanie miejsc styku emulsją asfaltową na gorąco -uporządkowanie terenu robót. Przy naprawie ubytków w nawierzchni z destruktu asfaltowego dopuszczone jest stosowanie mieszanki emulsji asfaltowej z grysem bazaltowym wbudowanej na zimno. b) Naprawa pęknięć w nawierzchni bitumicznej pojedynczych i siatkowych z wypełnieniem ubytków. W zakres naprawy rys i pęknięć pojedynczych o szerokości mniejszej niż 50mm bez wykruszeń wchodzi: nacięcie rysy na szerokość 50 mm, głębokość 200 mm, oczyszczenie pęknięcia przy użyciu sprężarki, zalanie emulsją na gorąco, posypanie wierzchu wypełnienia (zalewy) suchym, drobnoziarnistym sypkim materiałem (np. piaskiem łamanym lub mączką kamienną). W przypadku pęknięć o szerokości większej niż 50 mm, z wyraźnymi wykruszeniami na krawędziach lub z siatką pęknięć w zakres naprawy wchodzi: oczyszczenie szczeliny przy użyciu sprężarki, zalanie spękań przy użyciu lepiszcza na gorąco, następnie powierzchniowe utrwalenie miejsc wykruszeń grysem bazaltowym (frakcji od 4 do 6,3 mm). Emulsja powinna równomiernie wypełniać przygotowaną szczelinę do poziomu powierzchni warstwy ścieralnej. Emulsja musi posiadać bardzo dobrą zdolność wypełniania spękań i szczelin, niską spływność w temperaturze +60°C, bardzo dobrą przyczepność do ścianek, a także dobrą rozciągliwość w niskich temperaturach. c) Frezowanie korekcyjne, likwidacja kolein i garbów nawierzchni bitumicznej przy użyciu frezarki do nawierzchni bitumicznych z odwozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Wyszków. d) Regulację wysokościową kratek ściekowych i włazów studni urządzeń podziemnych z odtworzeniem konstrukcji nawierzchni. W zakres prac wchodzić będzie: -zdjęcie przykrycia (pokrywy, włazu, kratki ściekowej,) urządzenia podziemnego, -wycięcie i rozebranie nawierzchni asfaltowej i podbudowy wokół studzienki, -rozebranie górnej części tj. korpusu włazu lub skrzynki -sprawdzenie stanu technicznego konstrukcji studzienki i oczyszczenie górnej części studzienki (np. nasady wpustu, komina włazowego) z ew. uzupełnieniem ubytków, natomiast w przypadku skrzynek ulicznych sprawdzenie stanu trzpienia zasuwy, -ponowny montaż ustawionego na odpowiedniej rzędnej korpusu włazu, wpustu lub skrzynki -osadzenie zgodnie ze sztuką budowlaną kratki ściekowej, przykrycia studzienki, z wykorzystaniem istniejących lub w razie konieczności nowych materiałów. -uzupełnienie podbudowy oraz nawierzchni bitumicznej wokół osadzonej studzienki wg punktu 1a. -uporządkowanie terenu robót z materiałów pozostałych po prowadzonych robotach. e) Naprawę (przełożenie) nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych (kostki brukowej, płytek chodnikowych), z uzupełnieniem brakujących bądź zniszczonych elementów. Elementy betonowe należy ułożyć na podsypce cementowo - piaskowej z uprzednim ewentualnym uzupełnieniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem istniejącego podłoża lub istniejącej podbudowy. Przekładając nawierzchnię na zjazdach do posesji kostkę należy ułożyć na podbudowie betonowej zgodnie z SST. f) Regulacja pionowa i pozioma obrzeży betonowych, chodnikowych z uzupełnieniem brakujących bądź zniszczonych elementów, ustawionych na podsypce cem. piaskowej. g) Regulacja pionowa i pozioma krawężników drogowych, ustawionych na nowej ławie betonowej z oporem. h) Wymiana krawężników typu ciężkiego na nowe na ławie betonowej z oporem. i) Bieżące utrzymanie i konserwacja mostu w Kamieńczyku, w tym: -oczyszczanie i konserwacja przestrzeni pod obiektem i terenu przyległego (usuwanie krzaków i małych drzew, konserwacja i naprawa schodów skarpowych przy obiekcie) -oczyszczenie i malowanie barier ochronnych, wymiana desek podestu Szacunkowe obmiary poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym. II. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Prace wykonywane będą każdorazowo po zleceniu przez Zamawiającego. Zlecenie zawierało będzie wskazanie miejsca wykonania prac, określenie rodzaju prac i jej wielkości. Wykonawca wykona prace w ciągu 5 roboczych dni od daty otrzymania zlecenia. Zlecenia mogą być przesłane Wykonawcy fax-em, lub e-mail-em, bądź osobiście. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń w dogach gruntowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, Wykonawca w ramach podpisanej Umowy odpowiednio zabezpieczy, oznakuje przedmiotowe miejsca oraz niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca będzie w gotowości oraz zabezpieczy miejsca zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowego lub pieszego również w godz. 1600 - 800 oraz w soboty, niedziele i w dni świąteczne. Przystąpienie do czynności zabezpieczających winno następować niezwłocznie po telefonicznym zgłoszeniu (nie później niż w ciągu 1 godziny). Wykonawca ponadto ma obowiązek właściwego zabezpieczenia oraz czasowego oznakowania prowadzonych robót na własny koszt zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami. 2. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania technologii zgodnie opisem przedmiotu zamówienia i załączonymi specyfikacjami technicznymi . 3. Wszelkie roboty winny zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi normami budowlanymi, instrukcjami oraz ze sztuką budowlaną. 4. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia, sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. 5. Po każdych prowadzonych robotach Wykonawca starannie uporządkuje teren prowadzonych robót oraz usunie wszelkie pozostałości po realizowanych pracach. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną oraz materialną w stosunku do osób trzecich za skutki zdarzeń wywołanych wykonanymi robotami jak również za jakość użytych materiałów i produktów bez względu na fakt odbioru robót. 7. W przypadku 3 krotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania umowy, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowy (przez nienależyte wykonanie umowy należy rozumieć m. in. nie wykonanie prac w wyznaczonym terminie, bez należytej staranności, lub niezgodnie z przedmiotem zamówienia ). Podstawą do naliczenia kary umownej będzie protokół kontroli wykonania zamówienia sporządzony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego przekazany do wiadomości Wykonawcy bądź sporządzony przy udziale Wykonawcy. 8. Wykonawca jest zobowiązany do uczestnictwa w przeglądach i odbiorach wykonanych robót. 9. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, uszkodzenie należy zabezpieczyć, oznakować i o fakcie poinformować zarządcę drogi. Wykonawca winien zapewnić możliwość zabezpieczenia miejsc zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, pieszego po godz. 1600 ( tj.1600-800) oraz w soboty , niedziele i w dni świąteczne . Przystąpienie do czynności zabezpieczających winno następować niezwłocznie po telefonicznym zgłoszeniu ( nie później niż w ciągu 1 godziny). 10. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania robót w kamizelkach odblaskowych oraz zgodnie z zasadami BHP. 11. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania umowy. III. Fakturowanie 1. Faktury za wykonanie usług zgodnie z formularzem cenowym wystawiane będą na koniec każdego miesiąca, termin płatności 14, 21 lub 30 dni od daty ich złożenia, w zależności od zaoferowanego terminu przez Wykonawcę w formularzu oferty. 2. Podstawą do wystawienia faktury za dany miesiąc będą zatwierdzone przez zamawiającego protokoły odbioru prac sporządzone każdorazowo po wykonaniu zlecenia. Zestawienie wykonanych robót sporządzone przez Wykonawcę (obmiary robót). 3. O zakończeniu prac wykonawca niezwłocznie zawiadomi zamawiającego na piśmie lub fax-em, e- mail-em, telefoniczne, oraz przekaże sporządzone zestawienie (obmiary) wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Wyszkowie nr rachunku bankowego 19 8931 0003 0002 2233 2029 0007 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Kancelarii Zamawiającego pok. 145 wraz z ofertą. Oryginał Gwarancji można dołączyć w jednej kopercie wraz z ofertą. Zaleca się, aby został dołączony oddzielnie do oferty. Oryginał zostanie zwrócony zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) Wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 tejże ustawy, lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowy i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. W przypadku załączenia do oferty oryginału wadium złożonego w formie gwarancji Zamawiający zwróci kopię wadium Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach