Przetargi.pl
Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 424 201 , fax. 297 424 209
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297 424 201, fax. 297 424 209
    REGON: 52493800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Prace związane z wykonywaniem napraw i remontów dróg, ulic i placów gminnych na terenie gminy Wyszków o nawierzchni nieutwardzonej (m.in.: żwirowej, żużlowej, z kruszywa łamanego, z destruktu, gruntowej i innej) obejmują: 2. Profilowanie nawierzchni drogi przy użyciu równiarki (oraz ewentualnie innego sprzętu uzupełniającego jeżeli zajdzie taka potrzeba) w taki sposób aby usunąć wszelkie nierówności i nadać jej właściwe pochylenie poprzeczne (od 2% do 5%, jednostronne lub daszkowe, zależnie od otoczenia). Z uwagi na zróżnicowany charakter dróg gruntowych, oraz różny stopień ich zniszczenia liczbę przejazdów równiarki należy dostosować do uzyskania docelowego profilu drogi. Pozostałe po profilowaniu luźne kruszywo o frakcji powyżej 100 mm należy usunąć i odwieźć poza teren drogi. Wyprofilowaną drogę należy następnie zagęścić walcem drogowym o masie min. 10 ton. 3. W przypadku równania dróg gruntowych polnych, należy wykorzystać do prowadzenia prac grunt wypchnięty podczas eksploatacji przez koła pojazdów na pobocza. Ścinając nadmiar tego urobku należy przesunąć go ku środkowi drogi i nadać jej właściwy profil z jednoczesnym wyrównaniem kolein i zagęszczeniem. 4. Jeżeli podczas prowadzenia robót uszkodzona zostanie jakakolwiek infrastruktura drogowa, Wykonawca niezwłocznie ją odtworzy. 5. Dowiezienie, wbudowanie i wyprofilowanie: żwiru, kruszywa naturalnego łamanego (0-31,5) lub kruszywa betonowego z zagęszczeniem nawierzchni walcem drogowym. W ramach realizacji przedmiotowej pozycji należy wykonać następujące roboty: 6. Przed wbudowaniem kruszyw w drogę gruntową, należy uprzednio ją wyprofilować przy użyciu równiarki w taki sposób aby usunąć wszelkie nierówności i nadać jej właściwe pochylenie poprzeczne (od 2% do 5%, jednostronne lub daszkowe, zależnie od otoczenia) i następnie zagęścić walcem drogowym. 7. Dowieźć i wbudować kruszywo zachowując jednolitą grubość, szerokość, równość nawierzchni oraz równe krawędzie. 8. Zagęścić wbudowane kruszywo walcem drogowym. 9. Wykonanie nawierzchni na drodze gruntowej z materiału powierzonego przez Zamawiającego (np. destrukt, kruszony beton itp.). Zakres prac obejmuje:  przyjęcie kruszywa na plac składowy Wykonawcy,  przesortowanie kruszywa do frakcji 0-31,5,  załadunek i transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Wyszków  wyprofilowanie terenu przed ułożeniem nawierzchni przy użyciu równiarki  wbudowanie warstwy nawierzchni z powierzonego kruszywa o grubości 15 cm i średniej szerokości 4,5 m (od 3,5 do 5,5m) oraz wyprofilowanie (spadki poprzeczne od 3 do 5 %, równość poprzeczna i podłużna +-40mm mierząc klinem i łatą czterometrową)  zagęszczenie warstwy wbudowanego kruszywa do uzyskania wskaźnika zagęszczenia 1,0. 10) Ulepszenie nawierzchni na drodze żwirowej (z destruktu, kruszywa łamanego) poprzez potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej, wcześniej wyprofilowanej i wyrównanej kruszywem stabilizowanym mechanicznie, zgodnie z SST – D-05.03.10. 11) Punktowe uzupełnianie kruszywem łamanym (0-31,5) nawierzchni dróg gruntowych utrwalonych w wyniku specjalnych zabiegów i preparacji gruntu rodzimego przy pomocy żwiru, kruszywa naturalnego łamanego lub kruszywa betonowego. Dowieźć i wbudować kruszywo zachowując jednolitą grubość, szerokość, równość nawierzchni oraz równe krawędzie. Zagęścić wbudowane kruszywo walcem drogowym. 12) Wyrównywanie poboczy (zebranie i wywiezienie nadwyżki ziemi) zgodnie z SST. 13) Utwardzenie i naprawy poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 z zagęszczeniem nawierzchni zgodnie z SST. 14) Konserwacja i czyszczenie przepustów (dokonanie naprawy uszkodzonego przepustu poprzez rozkopanie, uzupełnienie pęknięć betonom, wzmocnienie skarp, przyczółków betonem, sprawdzenie przepustowości, oczyszczenie, udrożnienie, odtworzenie nawierzchni drogowej); 15) Odtworzenie i konserwacja rowu odwadniającego (odbudowa, pogłębienie z profilowaniem dna i skarp rowu, oczyszczenie - wybranie namułu, ścięcie trawy i krzaków w obrębie rowu, uporządkowane terenu i wywiezienie pozyskanego urobku), 16) Remont przepustu drogowego o średnicy 400- 600 mm polegającego na wymianie rur z tworzywa sztucznego o długości ok. 12 mb (odtworzenie nawierzchni drogowej). Szacunkowe obmiary poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach