Przetargi.pl
REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN W ROKU 2017

Gmina Izabelin ogłasza przetarg

  • Adres: 05080 Izabelin, ul. 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 722 89 30 , fax. 22 722 80 06
  • Data zamieszczenia: 2017-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izabelin
    ul. 3 Maja 42
    05080 Izabelin, woj. mazowieckie
    tel. 22 722 89 30, fax. 22 722 80 06
    REGON: 1327186100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN W ROKU 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Izabelin. 2. Wykaz dróg i rodzaj ich nawierzchni pokazano w Wykazie dróg - Załączniku Nr 9 do SIWZ. 3. Wyszczególnienie robót stanowiących przedmiot zamówienia: 1) Remont cząstkowy dróg o nawierzchniach asfaltowych, w tym: a) wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów; b) oczyszczenie uszkodzonych miejsc wraz z usunięciem i wywiezieniem rumoszu poza miejsce prowadzenia robót remontowych; c) w przypadku znacznego ubytku nawierzchni tj. powyżej 10 cm, należy uzupełnić podbudowę klińcem frakcji 5-31,5 mm z zagęszczeniem do poziomu istniejącej warstwy bitumicznej; d) ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, w tym powierzchni bocznych ubytku; e) rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości ubytku; f) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki; g) skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy, w tym spoin i zasypanie grysem; h) każdą ułożoną warstwę mieszanki mineralno – bitumicznej należy skropić emulsją asfaltową przed ułożeniem następnej w celu odpowiedniego połączenia między warstwowego; dodatkowo należy skropić emulsją asfaltową połączenia pomiędzy nowo układanymi a istniejącymi warstwami nawierzchni asfaltowej 2) Remont cząstkowy dróg o nawierzchniach z destruktu asfaltowego, w tym: a) wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów; b) oczyszczenie uszkodzonych miejsc wraz z usunięciem i wywiezieniem rumoszu; c) skropienie naprawianego miejsca emulsją kationową 70% modyfikowaną szybko-rozpadową; d) rozścielenie warstwy z destruktu bitumicznego o grubości do 10 cm wraz z jej zagęszczeniem; e) jednokrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową kationową 70% modyfikowaną, szybkorozpadową i grysami bazaltowymi o uziarnieniu 2/5 mm 4. Przewidywana ilość napraw nawierzchni bitumicznych w roku 2017: 1) remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej o głębokości ubytku do 4 cm: 1300 m2; 2) remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej o głębokości ubytku od 4 cm do 10 cm: 2500 m2; 3) remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej o głębokości ubytku powyżej 10 cm: 1200 m2; 4) remont cząstkowy dróg o nawierzchni z destruktu asfaltowego o głębokości ubytku do 10 cm: 500 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem: WADIUM - PRZETARG ZP/B/01/WS/2017. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, na konto zamawiającego: Gmina Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin; nr rachunku: 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208 w Banku PKO B.P. II Oddział W-wa; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) poręczeniach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie ustalonej w ust. 4 pkt 2-5 musi być zdeponowane w oryginale w Referacie Księgowości (pokój 101), przed terminem składania ofert. 7. Wadium dla grupy wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane). 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane); 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach