Przetargi.pl
Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Brudzew

Gmina Brudzew ogłasza przetarg

  • Adres: 62-720 Brudzew, ul. Turkowska 29
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2797047 , fax. 63 2797047
  • Data zamieszczenia: 2013-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brudzew
    ul. Turkowska 29 29
    62-720 Brudzew, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2797047, fax. 63 2797047
    REGON: 31101940900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brudzew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Brudzew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych - zadanie: Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Brudzew 2. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje następujący zakres rzeczowy do wykonania: Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Brudzew polegających na: a. obcięciu krawędzi ubytku nawierzchni na głębokość najgłębszego uszkodzenia umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej o pionowych ściankach, b. wykuciu zniszczonej nawierzchni bitumicznej, c. usunięciu wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, d. dokładnym oczyszczeniu dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu, e. zagruntowaniu dna i brzegów ubytku emulsją asfaltową, f. odtworzeniu nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową (zagęszczanie wbudowanego materiału walcem), g. uprzątnięciu i wywiezieniu gruzu i uporządkowanie terenu po robotach. Remont należy wykonać z masy mineralno - asfaltowej na gorąco (KR 1-2). Użyta mieszanka winna spełniać wymogi określone w normie PN-EN 13108-1. Masa mineralno - asfaltowa musi być wykonana w stacjonarnej wytwórni mas bitumicznych i dostarczona do miejsca wbudowania w termosach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości użycia recyklera Krawędzie łaty winny być przycięte i posmarowane emulsją. Cała powierzchnia łaty przez położeniem masy min. - asfalt. winna być oczyszczona, osuszona i skropiona emulsją. Zagęszczenie masy powinno odbywać się warstwami o grubości 4- 6 cm. W przypadku, gdy głębokość ubytku jest większa niż 6 cm Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do uzupełnienia dziury kruszywem łamanych i zagęszczenia w celu uzyskania głębokości niezbędnej do wykonania remontu cząstkowego masa na gorąco. Po wypełnieniu ubytku połączenie łaty z istniejącą krawędzią należy uszczelnić od góry asfaltem. Zakres przedmiotowy zamówienia publicznego jest określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Zakres ilościowy robót określony w załączniku do SIWZ jest zakresem szacunkowym i stanowi podstawę do ustalenia przez wykonawcę ceny oferty na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany zakresu robót do faktycznych potrzeb remontowych w ramach zawartej umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalania zakresu rzeczowo - ilościowego robót przewidzianych do wykonania przez wykonawcę w ramach limitu jaki będzie posiadał na realizację przedmiotowego zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminy składania ofert, tj. przed dniem 6 maja 2013r., godz. 11:00. 4. Do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Ludowy Bank Spółdzielczy w Strzałkowie, Filia Brudzew nr 11 8543 0000 2006 6000 7405 0004. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową, z określeniem Zamawiającego i nazwy zadania którego dotyczy i płatną na każde pisemne żądanie Zamawiającego. 9. Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz treści gwarancji i poręczeń musi jasno wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych - zadanie: Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Brudzew. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brudzew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach