Przetargi.pl
Remonty cząstkowe dróg gminnych i powiatowych zarządzanych przez Gminę Wadowice w roku 2023

Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, Pl. Jana Pawła II 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
  • Data zamieszczenia: 2022-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach
    Pl. Jana Pawła II 23
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
    REGON: 000526423
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe dróg gminnych i powiatowych zarządzanych przez Gminę Wadowice w roku 2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg gminnych i powiatowych zarządzanych przez Gminę Wadowice . Zakres zamówienia obejmuje: naprawę miejsc uszkodzonych w nawierzchniach asfaltowych przy użyciu remontera, emulsją asfaltową modyfikowaną 65% oraz grysami, wg technologii pełnej „A”, technologii uproszczonej „B”, remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych z zastosowaniem kruszywa łamanego (niesortu porfirowego), remont cząstkowy poboczy dróg kruszywem łamanym (niesortem porfirowym) z zastosowaniem mechanicznej układarki do poboczy, powierzchniowe utrwalenie poboczy emulsją i grysami bazaltowymi mechanicznie z użyciem rozkładarki do grysów i skrapiarki oraz remont cząstkowy odwodnienia dróg poprzez regulację pionową kratek ściekowych ulicznych i włazów kanałowych na drogach wiejskich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa:Posiadanie wiedzy i doświadczeniaWykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, co najmniej:Jedną robotę budowlaną polegającą na zrealizowaniu remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych dróg za kwotę min. 120 000,00 PLN (brutto)Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówieniaWykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska, jakie zostaną tej osobie powierzone.W szczególności Wykonawca będzie dysponował osobą na wymienione poniżej stanowisko.l.p. Stanowisko Kwalifikacje (uprawnienia)1 Kierownik budowy Uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach