Gmina Kluczbork ogłasza przetarg
- Adres: 46200 Kluczbork, ul. Katowicka
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 183 864 , fax. 077 418 22 30
- Data zamieszczenia: 2017-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
ul. Katowicka 1
46200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 774 183 864, fax. 077 418 22 30
REGON: 52570200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe dróg gminnych bitumicznych - gmina Kluczbork - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Wykonanie remontu nawierzchni masą bitumiczną „na gorąco” z wycięciem krawędzi i posmarowaniem łat bitumem – grubość warstwy 4 cm - przewidywana ilość 500 m2. b) Wykonanie remontu nawierzchni masą bitumiczną „na gorąco” z wycięciem krawędzi i posmarowaniem łat bitumem – dalszy 1 cm grubości warstwy - przewidywana ilość 1000 m2. c) Wykonanie remontu nawierzchni mieszanką grysowo – emulsyjną przy użyciu remontera typu Patcher - przewidywana ilość 150 Mg. W zależności od stanu technicznego nawierzchni dróg (ilość ubytków) wielkości określone w lit. a, b i c mogą ulec zmianie. 2. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robot budowlanych, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. 4. Na podstawieart. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 5. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji – 6 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 6 miesięcy, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont cząstkowy nawierzchni w ramach utrzymania i konserwacji dróg na terenie Powiatu Prudnickiego w 2024 r.
Dodano: 2024-05-07 - Remonty i bieżące utrzymanie dróg powiatowych w zakresie napraw jezdni i chodników na terenie dróg powiatowych Powiatu Opolskiego w latach 2023-2024 - roboty podobne
Dodano: 2024-03-11 - „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego emulsją asfaltową i grysami z podziałem na część I i II”
Dodano: 2024-02-28 - Remonty dróg gminnych
Dodano: 2024-02-06 - Remonty i bieżące utrzymanie dróg powiatowych w zakresie napraw jezdni i chodników na terenie dróg powiatowych Powiatu Opolskiego w latach 2023-2024
Dodano: 2023-11-16 - Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na drogach wojewódzkich administrowanych przez Oddziały Terenowe Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu
Dodano: 2023-09-11 - Remonty 16 szt. przepustów na drogach leśnych w Nadleśnictwie Strzelce Opolskie
Dodano: 2023-09-01 - „Naprawa dróg gminnych – wykonanie nawierzchni asfaltowych”
Dodano: 2023-07-17 - Bieżące remonty dróg gminnych – remonty cząstkowe
Dodano: 2023-03-27 - Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w latach 2021-2023.
Dodano: 2021-03-22