Przetargi.pl
REMONTY CHODNIKÓW Część nr 1: Wykonanie remontu chodnika w ulicy Waryńskiego. Część nr 2: Wykonanie remont chodnika w ciągu ulic 1 Maja, Partyzantów i Strażackiej.

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34)3132682 , fax. (34)3135029
  • Data zamieszczenia: 2017-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    Kościuszki 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34)3132682, fax. (34)3135029
    REGON: 151398497
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONTY CHODNIKÓW Część nr 1: Wykonanie remontu chodnika w ulicy Waryńskiego. Część nr 2: Wykonanie remont chodnika w ciągu ulic 1 Maja, Partyzantów i Strażackiej.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów chodników w ciągach ulic: Waryńskiego, 1 Maja, Partyzantów, Strażacka. 2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców. 3. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Część 1 zamówienia - Wykonanie remontu chodnika w ulicy Waryńskiego; 2) Część 2 zamówienia - Wykonanie remontu chodnika w ciągu ulic 1 Maja, Partyzantów i Strażackiej. 4. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1: 1) Opis ogólny przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu jednostronnego chodnika o szerokości 2,00m (w przypadku konieczności dopuszczalne miejscowe przewężenie do szerokości - 1,25m), położonego wzdłuż drogi gminnej w ul. Waryńskiego, na odcinku drogi od mostu na cieku Leśniówka, granica działki 6756 (ciek wodny) do granicy działki 10151/2 (teren PKP). Planowana długość chodnika do remontu: 215 m; 2) Zakres zadań będących przedmiotem zamówienia: a) roboty budowlane, remontowe, b) kompleksowa obsługa geodezyjna, c) wykonanie dokumentacji powykonawczej - w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, d) w razie konieczności - opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu, jego zaopiniowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie oraz uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót – wykonanie powyższego uzależnione będzie od przyjętej przez Wykonawcę metodologii prac; 3) Zakres planowanych robót budowlanych: a) rozebranie istniejącej nawierzchni z płytek betonowych 50x50x7 cm z transportem gruzu na wysypisko, b) rozebranie obrzeży betonowych ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej z ławą betonową wraz z transportem gruzu na wysypisko, c) roboty ziemne: rozebranie istniejącej podbudowy, korytowanie pod podbudowę nawierzchni, d) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, e) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm; – ok. 430,0m2, f) ułożenie krawężnikao wymiarach 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej z oporem z betonu C12/15 – ok.12mb, g) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 3cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 – ok. 215mb, h) wykonanie chodników z kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 gr. 3cm, spoiny wypełnione piaskiem, kostka szara – ok. 430,0m2; i) uzupełnienie ubytków w nawierzchni drogi po montażu krawężników – dł. ok. 12mb, j) regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury, w tym trzy studnie teletechniczne – 1kpl., k) wykonanie barier ochronnych przy przyczółkach mostu o wysokości min. 1,1 m i długości ok. 9m, l) plantowanie terenu za pobrzeżami w pasie 50 cm, z dowozem ziemi urodzajnej gr. 5cm oraz obsianiem mieszaniną traw – ok. 107,5m2, m) wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych i innych odpadów z terenu budowy. 4) Szczegółowy zakres zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), zwanych również w skrócie specyfikacjami technicznymi, stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ – Dokumentacja do wykonania części 1 zamówienia. 6. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2: 1) Opis ogólny przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodników o zmiennej szerokości od 1,5 m do 2,0 m (w przypadku konieczności z miejscowymi przewężeniami do szerokości - 1,25m), położonych wzdłuż dróg gminnych w ulicach 1 Maja, Partyzantów i Strażackiej; 2) Zakres zadań będących przedmiotem zamówienia: a) roboty remontowe, b) kompleksowa obsługa geodezyjna, c) wykonanie dokumentacji powykonawczej, d) w razie konieczności – opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót – wykonanie powyższego uzależnione będzie od przyjętej przez Wykonawcę metodologii prac; 3) Zakres planowanych robót budowlanych: a) rozebranie istniejących nawierzchni z płytek betonowych i nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, b) rozebranie obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, c) rozebranie krawężników betonowych, d) roboty ziemne: rozebranie istniejącej podbudowy, korytowanie pod podbudowę nawierzchni, e) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV, f) wykonanie podbudowy zagęszczanej mechanicznie, g) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, h) wykonanie chodników z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej, i) regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury, j) ułożenie krawężników wystających, najazdowych i skośnych, k) plantowanie terenu wraz dowozem i rozścieleniem ziemi urodzajnej, l) wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych i innych odpadów z terenu budowy wraz utylizacja po stronie Wykonawcy. 4) Szczegółowy zakres zamówienia został określony w przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), zwanych również w skrócie specyfikacjami technicznymi, stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ – Dokumentacja do wykonania części 2 zamówienia. 7. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 8. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania; 2) Dodatkowe przedmioty: 45100000-8Przygotowanie terenu pod budowę, 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. 9. Przedmiot zamówienia bezwzględnie należy dostosować do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnić dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych: 1) Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych przedmiotu zamówienia, tj. obiektu budowlanego liniowego, winny nawiązywać do: a) warunków terenowych występujących wzdłuż jego trasy, b) rozwiązań techniczno-budowlanych w miejscach charakterystycznych lub o szczególnym znaczeniu dla funkcjonowania obiektu, c) istotnych ze względów bezpieczeństwa wymaganych stref ochronnych. 2) Rozwiązania budowlane i techniczne polegające na dostosowaniu dla potrzeb osób niepełnosprawnych: a) obniżenie krawężników przed wejściem na przejście dla pieszych: do wys.2 cm, b) zastosowanie jak najmniejszego pochylenia płaszczyzny chodnika w stronę jezdni, zapewniające równocześnie prawidłowe odprowadzenie wody, c) zapewnienie szerokości ciągu pieszego, komunikacyjnego: min. 2,0 m, możliwe są tylko lokalne przewężenia: do 1,25 m, d) wykonie ciągów pieszych z kostki brukowej – równe. 10. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące roboty brukarskie były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666). 11. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oraz systemy odniesienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w odpowiednio dla części zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ lub w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach