Przetargi.pl
REMONTY CHODNIKÓW - UL. SZKLANE DOMY W SULECHOWIE, UL. M. KONOPNICKIEJ (LEWA STRONA OD UL. 31 STYCZNIA) W SULECHOWIE, UL. BRZOZOWA (OD UL. KOSZAROWEJ DO UL. WOJSKA POLSKIEGO) W SULECHOWIE.

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONTY CHODNIKÓW - UL. SZKLANE DOMY W SULECHOWIE, UL. M. KONOPNICKIEJ (LEWA STRONA OD UL. 31 STYCZNIA) W SULECHOWIE, UL. BRZOZOWA (OD UL. KOSZAROWEJ DO UL. WOJSKA POLSKIEGO) W SULECHOWIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie niżej wymienionych zadań: 1.1. Remonty chodników - ul. Szklane Domy w Sulechowie. W zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe, w tym rozebranie: a) nawierzchni wjazdu do posesji z masy mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm - 17,00 m2, b) krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 109,0 m, c) obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej - 5,0 m, d) nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej - 4,00 m2, 2) wykonanie: a) koryta na szerokości chodnika o gł. 10 cm, w gruncie kat. II-IV - 178,40 m2, b) koryta pod zjazdy o gł. 30 cm, w gruncie kat. II-IV - 40,40 m2, c) podbudowy betonowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 40,40 m2, d) nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, w kolorze szarym, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 40,40 m2, e) nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, w kolorze szarym, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 166,00 m2, 3) montaż: a) obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 89,0 m, b) krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm, na podsypce cemen-towo-piaskowej, wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem - 109,0 m, c) krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm, na podsypce cemen-towo-piaskowej, wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem - 20,20 m, 4) wywiezienie gruzu i materiału z koryta z terenu rozbiórki - 35,545 m3, w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy po-mocy podmiotu, który takowe posiada. Wykonawca musi uwzględnić: 1) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach; 2) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą skośnych krawężników łączących; 3) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prac drogowych po ich zakończeniu; 1.2. Remont chodnika ul. M. Konopnickiej (lewa strona od ul. 31 Stycznia) w Sulechowie. W zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe, w tym rozebranie: a) nawierzchni chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm, na podsypce piaskowej - 408,84 m2, b) nawierzchni z betonu o gr. 15 cm - 23,06 m2, c) nawierzchni z płyt betonowych o gr. 12 cm - 15,90 m2, d) nawierzchni z płyt drogowych betonowych ażurowych o gr. 10 cm - 18,47 m2, e) nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm - 36,55 m2, f) krawężników kamiennych na podsypce piaskowej - 39,0 m, g) obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm, na podsypce piaskowej - 252,1 m, 2) montaż: a) krawężników kamiennych wystających, pochodzących z rozbiórki, na podsypce ce-mentowo-piaskowej, z wykonaniem ław betonowych z oporem - 39,0 m, b) krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm, na podsypce cemen-towo-piaskowej wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem - 13,0 m, c) obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 260,1 m, 3) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: a) studzienki telefoniczne - 3 szt., b) zawory wodociągowe i gazowe - 2 szt., c) włazy kanałowe - 7 szt., 4) wykonanie: a) koryta na poszerzeniach jezdni lub chodników o głębokości 20 cm, w gruncie kat. II-IV - 94,00 m2, b) dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 20 cm - 104,00 m2, c) nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, w kolorze szarym, na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem - 104,00 m2, d) nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, w kolorze szarym, na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem - 428,84 m2, e) remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami niekaralno-bitumicznymi, z mechanicznym cięciem krawędzi - 2,0 t, f) plantowania gruntu - 390,00 m2, 5) wywiezienie gruzu i materiału z koryta z terenu rozbiórki - 114,468 m3, w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy po-mocy podmiotu, który takowe posiada. Wykonawca musi uwzględnić: 1) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach; 2) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą skośnych krawężników łączących; 3) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prac drogowych po ich zakończeniu; 1.3. Remonty chodników - ul. Brzozowa (od ul. Koszarowej do ul. Wojska Polskiego) w Sulechowie. W zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe, w tym rozebranie: a) nawierzchni chodnika z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm, na podsypce pia-skowej - 280,00 m2, b) nawierzchni zjazdu z betonu o gr. 15 cm - 13,50 m2, c) nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm - 25,00 m2, d) nawierzchni z brukowca o gr. 16-20 cm - 45,00 m2, e) krawężników kamiennych na podsypce piaskowej - 154,0 m, f) krawężników betonowych na podsypce piaskowej - 10,6 m, g) obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm, na podsypce piaskowej - 119,0 m, 2) montaż: a) krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm, na podsypce cemen-towo-piaskowej wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem - 15,6 m, b) krawężników kamiennych pochodzących z rozbiórki, na podsypce cementowo-piaskowej, z wykonaniem ław betonowych z oporem - 154,0 m, c) krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm, na podsypce cemen-towo-piaskowej, wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem - 10,6 m, d) obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 120,0 m, 3) regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 4 szt., 4) wykonanie: a) koryta na poszerzeniach jezdni lub chodników o głębokości 20 cm, w gruncie kat. II-IV - 84,00 m2, b) koryta na poszerzeniach jezdni lub chodników o głębokości 10 cm, w gruncie kat. II-IV - 280,00 m2, c) nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, w kolorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 302,00 m2, d) podbudowy betonowej o gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 84,00 m2, e) nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm w kolorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 84,00 m2, 5) wywiezienie gruzu i materiału z koryta z terenu rozbiórki - 80,058 m3, w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać sto-sowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada. Wykonawca musi uwzględnić: 1) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach; 2) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą skośnych krawężników łączących; 3) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prac drogowych po ich zakończeniu; 2. Zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia betonowe elementy brukowe muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie i muszą spełniać wymagania Polskich Norm tj.: a) PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań. b) PN-EN 1340:2004 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań. przy czym dla kostki betonowej: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy, dla krawężników betonowych: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. -wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I 3. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania nawierzchni drogi i zjazdów na koszt Wykonawcy. 4. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót użyte są nazwy własne materiałów Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów o parametrach nie gorszych od określonych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4.600,- zł ( słownie: cztery tysiąc sześćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sytuacja finansowa: a) Wykonawca musi udokumentować, że dysponuje środkami finansowymi wystarcza-jącymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za za-kres przedmiotu zamówienia będzie wypłacone jednorazowo na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę po zakończeniu robót i dokonaniu odbioru końcowe-go. b) Wykonawca musi wykazać że posiada polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień z branży drogowej - to znaczy trzech robót drogowych, w któ-rych występowało wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub bruku klinkie-rowego o powierzchni nie mniejszej niż 350m2 w każdej z tych robót. 4. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsa-dzenia stanowiska kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robo-tami w specjalności drogowej posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami. Osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorzą-dach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z poźn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obo-wiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budow-nictwa. (Dz. U. nr 220, poz. 2174 z 2003 r.). Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia-nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny od-pis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym orga-nem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospo-darczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni zgod-nie z opisanymi warunkami udziału w postępowaniu do oferty musi być dołączony: 1.3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - załącznik nr 3 do I rozdziału SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). W wykazie należy wykazać co najmniej roboty, o których mowa w pkt III ppkt 1.3 SIWZ. 1.3.2. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, - załącznik nr 4 do I rozdziału SIWZ. W wykazie należy wykazać co najmniej osoby wymienione w pkt III ppkt 1.4 SIWZ. 1.3.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wy-konania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.3.2. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.4 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty musi zostać dołączona polisa, a przypadku jej braku innego dokumentu po-twierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w za-kresie prowadzonej działalności. 2. Inne dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: 2.1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do I rozdziału SIWZ. Brak wypełnienia druku oferty w zakresie ceny ofertowej (wartość brutto, netto, podatek od towarów i usług) spowoduje odrzucenie oferty. 2.2. Wypełniony załącznik nr 1a do I rozdziału SIWZ - Dane Wykonawcy. 2.3. Kosztorysy ofertowe uproszczone, które mają zawierać opis pozycji, ilość jednostek, cenę jednostkową i wartość każdej z pozycji kosztorysu, a także podsumowanie całego kosz-torysu ofertowego. Uproszczony kosztorys ofertowy musi zawierać wszystkie pozycje z przedmiarów. Brak wyceny którejkolwiek pozycji w ww. kosztorysie spowoduje od-rzucenie oferty. W celu uniknięcia ewentualnych błędów w opisach poszczególnych po-zycji oraz ilość jednostek kosztorysu ofertowego, Zamawiający sugeruje sporządzanie kosztorysów na załączonych do SIWZ wzorach. Brak dołączenia do oferty któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w pkt 2 powyżej spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach