Przetargi.pl
Remonty budynków nr 12,43,44 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Regnach w latach 2020 r. - 2021 r.

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 26 1442098 , fax. 26 1442101
  • Data zamieszczenia: 2020-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 26 1442098, fax. 26 1442101
    REGON: 10106725600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Sektora Finansów Publicznych - Wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty budynków nr 12,43,44 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Regnach w latach 2020 r. - 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Remont budynku nr 12 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Regnach Jednostka Wojskowa nr 4228 Skład Regny 95 - 040 gm. Koluszki w latach 2020 r. - 2021 r. Remont budynku nr 43 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Regnach Jednostka Wojskowa nr 4228 Skład Regny 95 - 040 gm. Koluszki w latach 2020 r. - 2021 r. Remont budynku nr 44 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Regnach Jednostka Wojskowa nr 4228 Skład Regny 95 - 040 gm. Koluszki w latach 2020 r. - 2021 r. 2.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV Publicznych oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1125) 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych . Ilość zadań - 3 4.Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno zadanie . 5.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają przedmiary robót ślepe kosztorysy ( tj. przygotowane przez inwestora wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB stanowiące załączniki nr 1 - 6 do SIWZ. 7.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót ślepymi kosztorysami ( tj. przygotowanymi przez inwestora wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 1 - 6 do SIWZ i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert Nr zadania: Przedmiot zamówienia Wysokość wadium w zł: Zadanie 1 Remont budynku nr 12 w Regnach 20.000 Zadanie 2 Remont budynku nr 43 w Regnach 35.000 Zadanie 3 Remont budynku nr 44 w Regnach 35.000 Razem dla zadań nr 1 - 3 - 90.000,00 złotych ( słownie złotych : dziewięćdziesiąt tysięcy ) 2.Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze.zm. ). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: NBP Oddział Okręgowy Łódź Numer konta: 78 1010 1371 0062 4613 9120 2000 tytułem: „wadium 78/ZP/20/numer zadania/nazwa Wykonawcy” np.: tytuł przelewu wadium dla zadania wykonywanego przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe „XYZ” Jan Kowalski powinien brzmieć: wadium 78/ZP/20/zadanie nr …. 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2a ) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, lub W przypadku składania oferty wspólnej, wadium może wnieść jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne , na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP . 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach