Przetargi.pl
Remonty budowlane w wybranych jednostkach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, Narutowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236722050
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
    Narutowicza 9
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 236722050
    REGON: 130869208
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszciechanow.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Sektora Finansów Publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty budowlane w wybranych jednostkach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są remonty w wybranych jednostkach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie, zlokalizowanych w miejscowościach, o których mowa w pkt 2. 2. Zamówienie podzielono na 4 części: 1) Część I – Remont polegający na wymianie instalacji odgromowej budynku Domu Studenta przy ul. Narutowicza 4A w Ciechanowie. Szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia zawiera obmiar określony w Załączniku nr 1a do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). 2) Część II - Wykonaniu izolacji ścian zewnętrznych łącznika i stołówki budynku Domu Studenta przy ul. Narutowicza 4A w Ciechanowie. Szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia zawiera obmiar określony w Załączniku nr 1b do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). 3) Część III – Remont elewacji na ścianie zewnętrznej auli budynku dydaktycznego Wydziału Ochrony Zdrowia PWSZ w Ciechanowie, ul. Wojska Polskiego 51. Szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia zawiera obmiar określony w Załączniku nr 1c do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). 4) Część IV – Remont kominów, pokrycia dachu i orynnowania budynku oraz robót malarskich PWSZ w Mławie, ul. Warszawska 52. Szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia zawiera obmiar określony w Załączniku nr 1d do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1.1 dla Części I zamówienia 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100). 1.2 dla Części II zamówienia 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 1.3 dla Części III zamówienia 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100). 1.4 dla Części IV zamówienia 3 000,00 PLN ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ¬rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 t.j. z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 63 1020 1592 0000 2302 0084 5701 z dopiskiem: „Remonty budowlane w wybranych jednostkach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie” dla części …………… (należy podać, dla której części postepowania jest wpłacane wadium, JEŚLI kilka części, dla każdej z osobna) 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 27.08.2018 r. do godz. 11:00) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela – dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowo - ofertowy. 2) W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółek cywilnych), oświadczenie o którym mowa w ust.1 pkt 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.4) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a ustawy Pzp (wykorzystuje potencjał podmiotu trzeciego), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3) dotyczące tych podmiotów, a także przedstawia Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W zobowiązaniu Zamawiający zaleca określić: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach