Przetargi.pl
Remonty bieżące nawierzchni jezdni ulic, chodników, placów, zatok i parkingów z materiałów brukarskich, wykonywane na terenie miasta Białegostoku w rejonie Północ.

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty bieżące nawierzchni jezdni ulic, chodników, placów, zatok i parkingów z materiałów brukarskich, wykonywane na terenie miasta Białegostoku w rejonie Północ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni ulic, chodników, placów, zatok i parkingów z materiałów brukarskich, polegających na: 1) ułożeniu nawierzchni chodnika z płyt betonowych (nowych) o wymiarach 35x35x5cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 2) ułożeniu nawierzchni chodnika z płyt betonowych (nowych) o wymiarach 35x35x5cm z guzkami antypoślizgowymi na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 3) ułożeniu nawierzchni chodnika z płyt betonowych (nowych) o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 4) ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk grubości 8cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 5) ułożeniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej typu polbruk grubości 6 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (bez wykonania koryta), 6) ustawieniu nowego krawężnika betonowego o wymiarach 20x30cm, z wykonaniem ławy betonowej z oporem (B-10) i wykopu pod ławę, 7) ustawieniu nowego krawężnika betonowego o wymiarach 15x30cm, z wykonaniem ławy betonowej z oporem (B-10) i wykopu pod ławę, 8) ustawieniu nowych obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem, 9) ustawieniu nowych obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, 10) remoncie nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości 15 cm i 12 cm układanych na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (płyty nowe), 11) remoncie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9x11 cm i 7x9 cm (kostka Zamawiającego), układanej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, 12) remoncie cząstkowym nawierzchni brukowcowych z kamienia narzutowego, łamanego lub obrobionego o wysokości 16-20 cm i 13-17 cm, 13) wykonaniu koryta pod nawierzchnię jezdni lub chodnika , 14) wykonaniu podbudowy z betonu klasy B-7,5 i B-10, 15) wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego - pospółki, 16) wykonaniu podbudowy z tłucznia betonowego ? 0-40 mm, 17) regulacji wysokościowej studzienek urządzeń podziemnych - włazów kanałowych, studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wpustów deszczowych, włazów studni telefonicznych, zaworów wodociągowych, zaworów gazowych, w nawierzchniach z materiałów brukarskich, 18) remoncie cząstkowym nawierzchni - naprawa pojedynczych uszkodzeń o powierzchni w jednym miejscu: a/ nawierzchnie kostkowe i klinkierowe o powierzchni do 5 m2; b/ nawierzchnie brukowcowe oraz z płyt betonowych o powierzchni do 12 m2, 19) wywozie i przywozie materiałów pochodzących z rozbiórek. Transport materiałów z rozbiórki będzie się odbywać na średnią odległość do 10 km. Miejsce składowania gruzu wskaże Zamawiający, 20) Szacuje się, że prace rozliczane ceną ofertową stanowią 35% ogólnej wartości zamówienia (a ich planowana wielkość to 4 447 m2 ); pozostała wartość zamówienia jest przeznaczona na inne roboty objęte zakresem zamówienia określonym w SIWZ, 21) Prace należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zał. Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) dysponują osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej) oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa b) zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej trzy zamówienia z zakresu robót brukarskich o łącznej wartości min. 300.000,00zł, co potwierdzą dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 2); 3) zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 5) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (wg załącznika nr 4 do SIWZ) wraz z udokumentowaniem ich uprawnień (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej), oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 6) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (zał. 4 A do SIWZ) 7) wykaz zamówień (min. 3) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie na roboty brukarskie o łącznej wartości min. 300.000,00 PLN, z podaniem ich wartość, zakresu prac, dat wykonania i odbiorców prac wraz z dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należyta starannością (wg załącznika nr 3);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach