Przetargi.pl
Remonty bieżące i konserwacja dróg gruntowych na terenie gminy Olecko w 2016r.

Gmina Olecko ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, Plac Wolności 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 520 21 68 , fax. 87 520 25 58
  • Data zamieszczenia: 2016-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olecko
    Plac Wolności 3 3
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 520 21 68, fax. 87 520 25 58
    REGON: 79067127700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olecko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty bieżące i konserwacja dróg gruntowych na terenie gminy Olecko w 2016r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są Remonty bieżące i konserwacja dróg gruntowych na terenie gminy Olecko w 2016r. 2. W zależności od potrzeb zamawiającego Wykonawca realizował będzie naprawy cząstkowe dróg gruntowych lub remonty cząstkowe nawierzchni dróg gruntowych, stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco, polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacji ubytków, zastoisk wody, wybojów, zagłębień oraz osiadań zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również hamujących proces powiększania się powstałych uszkodzeń, przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej oraz uzupełnianiu ubytków nawierzchni w zależności od potrzeb kruszywem łamanym lub kruszywem sortowanym. Remont bieżący polegający na zakupie, transporcie i wbudowaniu w nawierzchnię drogi kruszywa łamanego lub kruszywa sortowanego. Zakres i rodzaj materiału będzie każdorazowo określany przez Zamawiającego . Konserwacja (Profilowanie) samobieżną równiarką nawierzchni dróg gruntowych na terenie gminy Olecko. 3.1 Opis zamówienia 3.1.1. Remont bieżący polegać będzie na zakupie kruszywa przez Wykonawcę, jego transport i wbudowanie. 3.1.2. Przez wbudowanie kruszywa w nawierzchnię drogi należy rozumieć jego rozłożenie (wypełnienie kolein, zaniżeń), wyrównanie (uzyskanie spadków poprzecznych) i zagęszczenie odporne na działanie ruchu. 3.1.3. Przy realizacji prac remontowych należy stosować w zależności od potrzeb zamawiającego kruszywo łamane 0 - 31,5mm (30% kruszyw przekruszonych) lub kruszywo sortowane o frakcji 0 - 31,5mm, które nie może zawierać więcej niż 50% ziaren o wielkości do 2mm. 3.1.4. W celu udokumentowania spełnienia wymagań w zakresie kruszywa o którym mowa w pkt. 3.1.3 w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może zażądać badań, próbek wskazanego kruszywa przez uprawnione laboratorium z podaniem źródła pochodzenia kruszywa na koszt Wykonawcy. 3.1.5. Warstwę kruszywa należy układać na osuszoną powierzchnię. 3.1.6. Wykonawca wykona pierwsze profilowanie do dnia 15 maja 2016r. w zakresie określonym w załączniku nr I Wykaz dróg do pierwszego profilowania na terenie gminy Olecko do niniejszej Instrukcji. 3.1.7. Następne profilowania odbywać się będą zgodnie z wskazaniem przez Zamawiającego. 3.1.8. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zakresu profilowania na każdym etapie realizacji zadania. 3.1.9. Profilowanie dróg ma polegać na mechanicznym poprawieniu podłużnego i poprzecznego profilu w celu wyrównania wybojów, kolein i zapewnieniu lepszego odwodnienia drogi. 3.1.10. Od Wykonawcy będzie wymagana dyspozycyjność polegająca na uczestniczeniu w ustaleniu zakresu robót na drodze oraz odbiorze wykonywanych usług z własnym środkiem transportu. 3.1.11. Wykonawca rozpocznie prace każdorazowo w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. 3.1.12. Wykonawca będzie realizował umowę wykonując dyspozycje Zamawiającego określające każdorazowo zakres usługi oraz termin jej wykonania. 3.1.13. Uzasadnionym powodem wystąpienia zwłoki w rozpoczęciu realizacji lub zakończenia prac mogą być niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia. 3.1.14 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób trzecich w trakcie wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia. 3.1.15. W przypadku powstałych szkód w toku realizacji robót, naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego obciąża Wykonawcę. 3.1.16. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania systemu monitorowania pozycji pojazdów GPS (pozycjonowanie pojazdów w czasie rzeczywistym oraz archiwalne odwzorowanie przebiegu tras w tym postojów, zatrzymań, prędkości, pobytu w zdefiniowanych miejscach, przejazdu trasą poszczególnych pojazdów). System monitorowania powinien być sprawny przez cały okres trwania umowy. 3.1.17. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu aktualnego hasła dostępu do systemu monitorowania pozycji pojazdów GPS wykorzystywanych w realizacji zamówienia. 3.1.18. Pojazdy wyposażone w GPS powinny być oznakowane tak, aby Zamawiający mógł odróżnić (na podglądzie) w systemie monitorowania GPS poszczególne pojazdy. 3.1.19. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu kody dostępu i zademonstruje prawidłowe działanie systemu nawigacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 11 000,00 zł (słownie zł: jedenaście tysięcy 00/100); 2. Wadium powinno być wniesione w formach dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych określone w art. 45. ust.6. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: 86 1020 4724 0000 3202 0007 6422 w Banku PKO BP SA. Wadium należy wnieść w takim terminie, aby przed otwarciem ofert nastąpiło uznanie na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 w/w ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olecko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach