Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
- Data zamieszczenia: 2018-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
Zakładowa 4
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
REGON: 36311886100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – Nawierzchnie brukowe i gruntowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią remonty bieżące dróg gminnych oraz dróg w miastach na prawach powiatu, na terenie miasta Konina. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, których przedmiotem zamówienia jest : - Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – nawierzchnie brukowe (Część I), - Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – nawierzchnie gruntowe (Część II). Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą cześć zamówienia. Część I obejmuje: Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – Nawierzchnie brukowe w zakresie: • Remontów cząstkowych dróg i parkingów o nawierzchni brukowej; • Remontów/odnowy nawierzchni dróg i parkingów o nawierzchni brukowej; Roboty będą prowadzone na nawierzchniach brukowych dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Konina na obszarze Miasta Konina; szacunkowa długość dróg to około 100 km. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (Załącznik nr 6,7 Część I). Przedstawiony w przedmiarze zakres ilościowy robót jest szacunkowy. W trakcie realizacji zadań zakres robót może ulec zmianom lub przesunięciom pomiędzy poszczególnymi robotami. Wymagana gwarancja na wykonane roboty wynosi – min. 24 m-ce. Część II obejmuje: Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina - Nawierzchnie gruntowe w zakresie: • Remontów cząstkowych dróg i parkingów o nawierzchni gruntowej; • Remontów nawierzchni dróg i parkingów o nawierzchni gruntowej; • Objazdów - przeglądów okresowych stanu nawierzchni przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, zakończonych protokołem. Roboty będą prowadzone na nawierzchniach gruntowych dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Konina na obszarze Miasta Konina; szacunkowa długość dróg to około 25 km. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszego zlecenia (Załącznik nr 6,7 Część II). Przedstawiony w przedmiarze zakres ilościowy robót jest szacunkowy. W trakcie realizacji zadań zakres robót może ulec zmianom lub przesunięciom pomiędzy poszczególnymi robotami. Nie jest wymagana gwarancja na roboty objęte przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Część I: 8 000,00 zł. Część II: 6 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Część I i Część II). 2. Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie przedmiaru robót, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ Część I. 3. Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie przedmiaru robót, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ Część II. 4. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ (Część I i Część II). 5.Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 444 w miejscowości Odolanów ul. Dąbrówki
Dodano: 2024-05-29 - Remonty cząstkowe dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp. (z podziałem na 2 części).
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa ulicy Władysława Jagiełły w Ostrzeszowie
Dodano: 2024-04-25 - Modernizacja ul. Piaskowej w Ostrzeszowie
Dodano: 2024-04-24 - Remont dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów
Dodano: 2024-04-24 - Bieżące naprawy dróg gminnych (nawierzchnie z kostki betonowej, kamiennej)
Dodano: 2024-04-18 - Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
Dodano: 2024-04-16 - Remont dróg gruntowych na terenie Gminy Rakoniewice
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na odcinku drogi Sokolna - Kanał Sokoleński dz.nr 265, 468 obręb Sokolna
Dodano: 2024-03-14 - „Mechaniczne profilowanie i wałowanie nawierzchni dróg i ulic gruntowych oraz gruntowych ulepszonych na terenie gminy Pobiedziska, w roku 2024”
Dodano: 2024-03-11