Przetargi.pl
Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – Nawierzchnie brukowe i gruntowe

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
    Zakładowa 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
    REGON: 36311886100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – Nawierzchnie brukowe i gruntowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią remonty bieżące dróg gminnych oraz dróg w miastach na prawach powiatu, na terenie miasta Konina. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, których przedmiotem zamówienia jest : - Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – nawierzchnie brukowe (Część I), - Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – nawierzchnie gruntowe (Część II). Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą cześć zamówienia. Część I obejmuje: Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – Nawierzchnie brukowe w zakresie: • Remontów cząstkowych dróg i parkingów o nawierzchni brukowej; • Remontów/odnowy nawierzchni dróg i parkingów o nawierzchni brukowej; Roboty będą prowadzone na nawierzchniach brukowych dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Konina na obszarze Miasta Konina; szacunkowa długość dróg to około 100 km. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (Załącznik nr 6,7 Część I). Przedstawiony w przedmiarze zakres ilościowy robót jest szacunkowy. W trakcie realizacji zadań zakres robót może ulec zmianom lub przesunięciom pomiędzy poszczególnymi robotami. Wymagana gwarancja na wykonane roboty wynosi – min. 24 m-ce. Część II obejmuje: Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina - Nawierzchnie gruntowe w zakresie: • Remontów cząstkowych dróg i parkingów o nawierzchni gruntowej; • Remontów nawierzchni dróg i parkingów o nawierzchni gruntowej; • Objazdów - przeglądów okresowych stanu nawierzchni przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, zakończonych protokołem. Roboty będą prowadzone na nawierzchniach gruntowych dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Konina na obszarze Miasta Konina; szacunkowa długość dróg to około 25 km. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszego zlecenia (Załącznik nr 6,7 Część II). Przedstawiony w przedmiarze zakres ilościowy robót jest szacunkowy. W trakcie realizacji zadań zakres robót może ulec zmianom lub przesunięciom pomiędzy poszczególnymi robotami. Nie jest wymagana gwarancja na roboty objęte przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Część I: 8 000,00 zł. Część II: 6 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Część I i Część II). 2. Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie przedmiaru robót, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ Część I. 3. Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie przedmiaru robót, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ Część II. 4. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ (Część I i Część II). 5.Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach