Przetargi.pl
Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – Nawierzchnie bitumiczne

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62510 Konin, Ul. Zakładowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 24 50 , fax. 63 240 24 51
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
    Ul. Zakładowa 4
    62510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 24 50, fax. 63 240 24 51
    REGON: 36311886100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – Nawierzchnie bitumiczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: - Remonty cząstkowe jezdni, parkingów, chodników, zjazdów i ścieżek rowerowych o nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych; - Remonty cząstkowe poboczy, - Bieżące monitorowanie stanu nawierzchni wybranych dróg w okresie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o stanie technicznym patrolowanych dróg objętych zleceniem. W przypadku stwierdzonych awarii, uszkodzeń, zniszczeń - niezwłocznie poinformuje o tych nieprawidłowościach tj. zakresie, przyczynach, zagrożeniach, szacowanych kosztach itp., planowany okres monitorowania to IV kwartał 2017r. a szacunkowa ilość kilometrów monitorowanych to ok 15 km. Monitorowanie z częstotliwością co najmniej raz na 48h. Roboty będą prowadzone na nawierzchniach bitumicznych dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg Miejskich w Koninie na obszarze Miasta Konina; szacunkowa długość dróg to około 100 km. Część II Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: - Remonty cząstkowe jezdni, parkingów, chodników, zjazdów i ścieżek rowerowych o nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych; - Remonty cząstkowe poboczy, - Bieżące monitorowanie stanu nawierzchni wybranych dróg w okresie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o stanie technicznym patrolowanych dróg objętych zleceniem. W przypadku stwierdzonych awarii, uszkodzeń, zniszczeń - niezwłocznie poinformuje o tych nieprawidłowościach tj. zakresie, przyczynach, zagrożeniach, szacowanych kosztach itp., planowany okres monitorowania to IV kwartał 2017r. a szacunkowa ilość kilometrów monitorowanych to ok 15 km. Monitorowanie z częstotliwością co najmniej raz na 48h. Roboty będą prowadzone na nawierzchniach bitumicznych dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg Miejskich w Koninie na obszarze Miasta Konina; szacunkowa długość dróg to około 100 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część I: 21 000,00 zł. Część II: 13 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach