Przetargi.pl
Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina

ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH W KONINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Zakładowa 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH W KONINIE
    ul. Zakładowa 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    REGON: 363118861
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Część I Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina - Nawierzchnie bitumiczne rok 2023 – Rejon A w zakresie: 1.1.1. Remontów cząstkowych jezdni, parkingów, chodników, zjazdów i ścieżek rowerowych o nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych,1.1.2. Remontów cząstkowych poboczy,1.1.3. Bieżące monitorowanie stanu nawierzchni wybranych dróg w okresie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o stanie technicznym patrolowanych dróg objętych zleceniem. 1.1.4. W przypadku stwierdzonych awarii, uszkodzeń, zniszczeń - niezwłocznie poinformuje o tych nieprawidłowościach tj. zakresie, przyczynach, zagrożeniach, szacowanych kosztach itp., planowany okres monitorowania to I i IV kwartał 2023roku, a szacunkowa ilość kilometrów monitorowanych to ok 10km. Monitorowanie z częstotliwością co najmniej raz na 48h.1.1.5. Roboty będą prowadzone na nawierzchniach bitumicznych dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg Miejskich w Koninie na obszarze Miasta Konina (Część I); szacunkowa długość dróg to około 130km.Część II Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina - Nawierzchnie bitumiczne oraz brukowe rok 2023 – Rejon B w zakresie:1.2.1. Remontów cząstkowych jezdni, parkingów, chodników, zjazdów i ścieżek rowerowych o nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych oraz brukowej,1.2.2. Remontów cząstkowych poboczy,1.2.3. Bieżące monitorowanie stanu nawierzchni wybranych dróg w okresie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o stanie technicznym patrolowanych dróg objętych zleceniem. W przypadku stwierdzonych awarii, uszkodzeń, zniszczeń - niezwłocznie poinformuje o tych nieprawidłowościach tj. zakresie, przyczynach, zagrożeniach, szacowanych kosztach itp., planowany okres monitorowania to I iIV kwartał 2023 roku, a szacunkowa ilość kilometrów monitorowanych to ok 10km. Monitorowanie z częstotliwością co najmniej raz na 48h.1.2.4. Roboty będą prowadzone na nawierzchniach bitumicznych oraz brukowych dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg Miejskich w Koninie na obszarze Miasta Konina(Rejon B); szacunkowa długość dróg to około 70km.1.3. Część III Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina - Nawierzchnie brukowe rok 2023 – Rejon A w zakresie:1.3.1. Remontów cząstkowych dróg i parkingów o nawierzchni brukowej,1.3.2. Remontów/odnowy nawierzchni dróg i parkingów o nawierzchni brukowej,1.3.3. Roboty będą prowadzone na nawierzchniach brukowych dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Konina na obszarze Miasta Konina (Rejon A); szacunkowa długość dróg to około 50 km.1.4. Część IV Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina - Nawierzchnie gruntowe rok 2023 w zakresie:1.4.1. Remontów cząstkowych dróg i parkingów o nawierzchni gruntowej,1.4.2. Remontów nawierzchni dróg i parkingów o nawierzchni gruntowej,1.4.3. Objazdów - przeglądów okresowych stanu nawierzchni przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, zakończonych protokołem.1.4.4. Roboty będą prowadzone na nawierzchniach gruntowych dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Konina na obszarze Miasta Konina; szacunkowa długość dróg to około 50 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszym rozdziale warunki udziałuw postępowaniu wynikające z art. 112 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP dotyczące:1.1. zdolności technicznej lub zawodowej:1.1.1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał:Dla Części I i II:- min. dwa zadania dotyczące robót drogowych o wartości łącznej min. 250 000,00 zł brutto, których wartość składową stanowi wykonanie warstwy konstrukcji podbudowy z AC (lub AC WMS) lub warstwy wiążącej z AC (lub AC WMS) wraz z warstwą ścieralną z AC o wartości 50 000zł lub SMA o wartości 50 000zł brutto.Dla części III:- min. jedno zadanie związane z wykonaniem robót budowlanych polegających na remoncie lub wykonaniu nowej nawierzchni z kostki brukowej, betonowej lub kostki kamiennej o wartości min. 100 000,00 zł brutto.Dla części IV:- min. jedno zadanie związane z wykonaniem robót budowlanych polegających na robotach utrzymaniowych tj. między innymi na wykonaniu profilowania oraz zagęszczania dróg o nawierzchni gruntowej lub/i tłuczniowej lub żwirowej lub gruzowej o wartości min. 100 000,00 zł /brutto/ każdalub- min. jedno zadanie w skład którego wchodziło wykonanie warstwy konstrukcyjnej jezdni z tłucznia lub/i żwiru lub gruzu o wartości wykonania w/w konstrukcji min. 100 000,00 zł /brutto/.1.1.2. Będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Zamawiający nie dopuszcza wskazania tych samych osób do realizacji zamówienia w różnych brygadach roboczych) tj.:Dla części I i II:- co najmniej jedna osoba do kierowania robotami budowlanymi, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów odpowiadające zleconemu zakresowi,- 2 brygady do robót drogowych (min. 6 osób w brygadzie) w skład brygady nie wlicza się operatorów maszyn budowlanych (przy ofertach na część I i II łącznie 4 brygady),- 2 brygady do ręcznego kierowania ruchem (min. 2 osoby w brygadzie), które posiadają ważne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane przez dyrektora wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego w zakresie wykonywania niektórych czynność związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z wymogami art. 6 ust. 3a ustawy z 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (przy ofertach na część I i II łącznie 4 brygady),Dla części III i IV:- 1 brygadą do robót drogowych (min. 3 osoby w brygadzie) w skład brygady nie wlicza się operatorów maszyn budowlanych,- 1 brygadą do ręcznego kierowania ruchem (min. 2 osoby w brygadzie), które posiadają ważne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane przez dyrektora wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego w zakresie wykonywania niektórych czynność związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z wymogami art. 6 ust. 3a ustawy z 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (przy ofertach na część III i IV łącznie 2 brygady)Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r.w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach