Gmina Przedbórz ogłasza przetarg
- Adres: 97570 Przedbórz, ul. Mostowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7812261 do 65 , fax. 447 812 180
- Data zamieszczenia: 2018-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przedbórz
ul. Mostowa 29
97570 Przedbórz, woj. łódzkie
tel. 044 7812261 do 65, fax. 447 812 180
REGON: 59064829600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedborz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty bieżące dróg gminnych na terenie gminy Przedbórz - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienie obejmuje wykonanie bieżących prac remontowych dróg na terenie Gminy Przedbórz poprzez : 1) remont cząstkowy nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną gr. 4,00 cm na powierzchni max. 100,00 m² przy użyciu 10 ton materiału; 2) remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu PATCHERA gr. 4,00 cm na powierzchni max. 3 000,00 m² przy użyciu 246,30 ton materiału; 3) remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu RECYKLERA gr. 4,00 cm na powierzchni max. 140,00 m² przy użyciu 14 ton materiału; 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania i wyboru ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Przedmiar robót, stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 400.00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 12.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Przedborzu: Nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Przedborzu 76 8988 0001 0000 0012 2874 0209 z dopiskiem: „Wadium - IRŚ.271.1.5.2018”. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt. 8.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat, p. 1 w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium - IRŚ.271.1.5.2018”. 5. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy. 7. Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - Załącznik Nr 6 do SIWZ, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; 3. Dowód wniesienia wadium; 4. Wykaz robót, które Wykonawca powierzy podwykonawcom – z wykorzystaniem wzoru określonego w Załączniku Nr 7 do SIWZ (zgodnie z punktem 27.2 SIWZ Wykonawca, który nie będzie powierzał prac podwykonawcom przy realizacji przedmiotu zamówienia, nie dołącza do oferty w/w załącznika) 5. W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do oferty w formie pisemnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dokończenie przebudowy stadionu lekkoatletycznego wraz z boiskiem w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-06-30 - Remont tarasów zewnętrznych w Teatrze Nowym im. K. Dejmka w Łodzi
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja Gminnej Środowiskowej Hali Sportowej w Rzeczycy – etap II
Dodano: 2024-06-28 - Wykonanie parkingu wraz z towarzyszącymi instalacjami na terenie PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
Dodano: 2024-06-28 - „Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Wolica”
Dodano: 2024-06-28 - Na zawarcie umowy ramowej na doszczelnienie przewodów kominowych metodą szlamowania oraz metodą instalowania wkładów z rur żaroodpornych i kwasoodpornych
Dodano: 2024-06-27 - Budowa i przebudowa drogi wewnętrznej w Łowiczu przy ul. Powstańców 1863 roku nr 12 łącznie z miejscami postojowymi i infrastrukturą
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa kuchni i stołówki w Szkole Podstawowej w Szczawinie
Dodano: 2024-06-26 - Remont dachu budynku XLVII Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Łodzi przy ul. Czernika 1/3
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-06-26