Przetargi.pl
Remonty awaryjne na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2017 roku

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2017-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty awaryjne na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane p.n. „Remonty awaryjne na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2017 roku”. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą prace związane z bieżącym utrzymaniem sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Pilskiego. Zamówienie przewiduje utrzymanie dróg powiatowych na terenie ośmiu gmin w Powiecie Pilskim, w tym dróg zamiejskich i dróg miejskich. Drogi powiatowe na terenie miasta Piły nie są przedmiotem zamówienia. 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące rodzaje robót: - remont ubytku nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 6 cm przy użyciu masy mineralno – bitumicznej metodą "na gorąco" z recyklera lub termosu wraz z cięciem i rozbiórką uszkodzonej nawierzchni oraz uszczelnieniem miejsc cięcia (zgodnie z SST); - wykonanie powyższych prac wiąże się jednocześnie z uporządkowaniem terenu, na którym wykonane zostały. 4. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części. 4.1. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 4.2. Pierwsza część zamówienia Pierwsza część zamówienia obejmuje utrzymanie dróg na terenie gmin: Szydłowo, Ujście i Kaczory. Roboty objęte zamówieniem realizowane będą na następujących drogach: 1) na terenie gminy Szydłowo (89,944 km) 2) na terenie gminy Ujście (33,787 km) 3) na terenie gminy Kaczory (48,786 km) 4.3. Druga część zamówienia Druga część zamówienia obejmuje utrzymanie dróg na terenie gmin: Białośliwie, Łobżenica, Miasteczko Krajeńskie, Wyrzysk, Wysoka. Roboty objęte zamówieniem realizowane będą na następujących drogach: 1) na terenie gminy Białośliwie (20,457 km) 2) na terenie gminy Łobżenicy (77,370 km) 3) na terenie gminy Miasteczko Krajeńskie (22,460 km) 4) na terenie gminy Wyrzysk (40,794 km) 5) na terenie gminy Wysoka (42,304 km) 5. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, zgodnie z ustawą - Prawo budowlane, wymaganiami współczesnej wiedzy technicznej. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, który będzie nadzorował ze strony Wykonawcy wykonanie robót i odpowiadał za ich realizację. 7. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane każdorazowo na zlecenie w miarę potrzeb. Przewidywany zakres prac został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz oferta. Wskazane ilości w Formularzu oferta są ilościami szacunkowymi i służą jedynie do obliczenia ceny oferty, porównania złożonych ofert oraz wyboru Wykonawcy. 8. Wszystkie roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez dyrektora lub upoważnionego pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile, w których każdorazowo będzie wskazane miejsce wykonania robót, ich zakres i termin realizacji. Podstawą rozliczenia prac będzie cena jednostkowa brutto określona w umowie. 9. W sytuacjach awaryjnych, w przypadku zgłoszenia zaistnienia stanu zagrożenia dla życia i zdrowia w bezpieczeństwie ruchu drogowym dopuszcza się zlecenia ustne, które muszą być niezwłocznie potwierdzone pisemnie. 10. Zakres robót określony każdorazowym zleceniem podlega protokolarnemu odbiorowi. Gotowość do odbioru wykonanych robót należy zgłaszać pisemnie do Powiatowego Zarządu Dróg w Pile. Odbioru wykonanych robót dokona komisja w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia gotowości do odbioru przez Wykonawcę. W dniu odbioru Wykonawca przekaże komisji kosztorys wyszczególnionych w zleceniu prac, którego podstawą będzie cena jednostkowa brutto określona w umowie, obejmujący rodzaj wykonanych prac oraz ich obmiar. Kosztorys każdorazowo podlega zatwierdzeniu przez komisję. 11. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na drogach w trakcie wykonywania robót objętych zamówieniem. 12. Wykonawca winien dysponować znakami pionowymi i innymi urządzeniami zabezpieczającymi na czas realizacji robót w celu zgodnego z przepisami oznakowania prowadzonych robót objętych zamówieniem. Koszt zabezpieczenia znaków i urządzeń, a także ich demontażu wliczony winien być w cenę oferty. 13. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wszystkich wymagań określonych w ustawie o ochronie środowiska. 14. Zgłoszone przez dyrektora lub upoważnionego pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile uwagi, co do jakości wykonywanych robót winny być usuwane na bieżąco jednak nie później niż w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia. 15. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.3. SIWZ. 16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 17. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 17.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a upzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, wchodzące w skład brygady remontowej: 1) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na jedną część zamówienia: a) kierowca – minimum 1 osoba; b) bitumiarz – minimum 1 osoba; c) robotnik drogowy – minimum 1 osoba; 2) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na dwie części zamówienia: a) kierowca – minimum 2 osoby; b) bitumiarz – minimum 2 osoby; c) robotnik drogowy – minimum 2 osoby. 17.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia osób wymienionych w pkt 3.18.1. w wymiarze czasu pracy – pełen etat. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni te osoby na okres realizacji zamówienia. 17.3. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby zgodnie z przedmiotowymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia. 17.4. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ – Wzór umowy. 18. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach