Przetargi.pl
Remonty awaryjne i modernizacja instalacji i urządzeń w zakresie gospodarki wodnej - kanalizacji deszczowej na terenie miasta Piekary Śląskie w roku 2010 .

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty awaryjne i modernizacja instalacji i urządzeń w zakresie gospodarki wodnej - kanalizacji deszczowej na terenie miasta Piekary Śląskie w roku 2010 .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remonty awaryjne i modernizacja instalacji i urządzeń w zakresie gospodarki wodnej - kanalizacji deszczowej na terenie miasta Piekary Śląskie w roku 2010 . 1.Remont studni rewizyjnej ? 1000 mm , 2.Wykonanie nowej studni rewizyjnej ? 1000 mm, 3.Wymiana włazu żeliwnego na studni rewizyjnej typ lekki . 4. Wymiana włazu żeliwnego na studni rewizyjnej typ ciężki 5.Wymiana pokrywy żelbetowej na studni rewizyjnej 6.Regulacja do niwelety jezdni włazów kanałowych 7.Wymiana studni rewizyjnej 1000mm - głębokość 1,5m 8.Wymiana studni rewizyjnej 1000mm - głębokość 3,0m 9.Wymiana studzienki ściekowej 10.Wykonanie nowej studzienki ściekowej 11.Wymiana kraty żeliwnej (po zniszczeniu lub kradzieży) 12.Wymiana kraty żeliwnej na betonową 13.Remont studzienki ściekowej 14.Regulacja pionowa kratek ściekowych 15.Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk ?160 mm głębokość wykopu 1,5 m 16.Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk ?200 mm głębokość wykopu 1,5 m 17.Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk ?250 mm głębokość wykopu 1,5 m 18.Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk ?315 mm głębokość wykopu 1,5 m 19.Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk ?315 mm głębokość wykopu 3,0 m 20.Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk ?400 mm głębokość wykopu 3,0 m 21.Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno -bitumicznych. 22.Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 23.Rozebranie podbudowy 24.Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 6 cm - materiał z odzysku 25.Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm - materiał z odzysku 26.Odtworzenie podbudowy 27.Wywiezienie gruzu i utylizacja z poz.21 do 23 28.Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowo-betonowej 29.Stawka r-g z narzutami dla prac nie objętych w/w wykazem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453323006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis warunków : udokumentowanie posiadania dwóch osób z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy . udokumentowanie należytego wykonania robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia na wartość 500 000,00 zł brutto rocznie . udzielenie gwarancji, udokumentowanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej , zapewnienie całodobowej łączności telefonicznej , zapewnienie dyspozycyjności . Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedz i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego , 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1.Wykaz osób jakimi dysponuje Oferent , niezbędnych do wykonania zamówienia w tym min. dwie osoby z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie będącym przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej . 3.2. Wykaz wykonanych robót ( w ostatnich 5 latach ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania 3 referencjami z ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie ) na wartość min. 500 000,00 zł brutto rocznie każda ( przyjmuje się ,że 1 referencja na kwotę 500 000,00 zł może stanowić sumę poszczególnych referencji na dany rok. Przyjmuje się okres 1 roku liczy się od dnia 01.01. do dnia.31.12 danego roku ) 3.3. Oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji min. 3 lata na wykonane nowe elementy sieci , urządzeń i nawierzchni . 3.4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 3.5. Oświadczenie o zapewnienie całodobowej łączności telefonicznej z podaniem numerów kontaktowych , 3.6. Oświadczenie o dyzpozycyjności tzn. przystąpienia do robót awaryjnych w ciągu 60 minut od zgłoszenia telefonicznego niezależnie od pory dnia i dni wolnych od pracy a w przypadku robót pozostałych - nie awaryjnych w terminie podanym w zleceniu. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 2.1- niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w pozostałych punktach niniejszego rozdziału mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach