Przetargi.pl
„remontu w budynku zaplecza technicznego nr 1 Teatru Ateneum i wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej, przy ul. Jaracza 4 w Warszawie, na dz. ew. 103, 94 i 106/1 z obrębu 5 – 04 – 08 ETAP I”. Uwaga: I Etap nie obejmuje wykonania przyłącza kanalizacji deszczowej!

Zarząd Mienia Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-838 Warszawa, Prosta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 551 21 00 , fax. 22 551 21 01
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Skarbu Państwa
    Prosta 69
    00-838 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 551 21 00, fax. 22 551 21 01
    REGON: 14000145900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmsp.bip.um.warszawa.pl , http://zmsp.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „remontu w budynku zaplecza technicznego nr 1 Teatru Ateneum i wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej, przy ul. Jaracza 4 w Warszawie, na dz. ew. 103, 94 i 106/1 z obrębu 5 – 04 – 08 ETAP I”. Uwaga: I Etap nie obejmuje wykonania przyłącza kanalizacji deszczowej!
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. Uwaga: I Etap nie obejmuje wykonania przyłącza kanalizacji deszczowej! Na wykonanie prac remontowych budynku zaplecza technicznego nr 1 Teatru Ateneum i wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej, przy ul. Jaracza 4 w Warszawie na dz. ew. nr 103, 94 i 106/1 z obrębu 5-04-08 - ETAP I remont budynku zaplecza technicznego nr 1 Teatru Ateneum. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1. Wzmocnienie poziomu posadowienia budynku technicznego. 2. Wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych uwzględnionych w dokumentacji technicznej. 3. Wykonanie niezbędnego wzmocnienia i naprawę stropów. 4. Wykonanie zszycia powstałych pęknięć ścian zewnętrznych i wewnętrznych. 5. Wykonanie docieplenia połaci dachowej. 6. Wykonanie wymiany pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi. 7. Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z terenu przyległego. 8. Wykonanie odnowienia izolacji pionowej ścian fundamentowych. 9. Pomoc przy rozładunku/załadunku sprzętu i kostiumów z pomieszczeń teatru wraz z transportem do wskazanego miejsca celem zmagazynowania na okres wykonywania prac remontowych. 10. Wykonanie niezbędnych zabezpieczeń, które wyeliminują ewentualne straty użytkownika oraz osobom trzecim. 11. Umieszczenie niezbędnych tablic informacyjnych wraz z oznakowaniem placu budowy. 12. Opracowanie planu BIOZ , jeżeli będzie wymagany przepisami prawa. 13. Zorganizowanie zaplecza budowy. 14. Zabezpieczenia odpowiednich warunków socjalno-bytowych dla pracowników budowy wraz z niezbędnymi środkami ochrony osobistej. 15. Zabezpieczenie przyłącza energetycznego dla potrzeb prowadzenia prac remontowych. 16. Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego na cały cykl prowadzenia prac z podziałem na poszczególny zakres robót. 17. Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, w tym o pozwoleniu na użytkowanie pomieszczeń po przeprowadzonym i zakończonym remoncie. 18. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac budowlanych na przyległych działkach. Powyższy zakres prac należy wykonywać maksymalnie do godz. 18:00. Jednocześnie zobowiązuje się Wykonawcę do zapewnienia swobodnego dojazdu i przejazdu w czasie wykonywania prac na przedmiotowej nieruchomości. Z uwagi na wykonywanie prac na terenach działek, które pozostają w posiadaniu innych podmiotów niż Zamawiający, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, harmonogram rzeczowo finansowy prowadzenia prac po wcześniejszym zaakceptowaniu przez użytkownika (Teatr Ateneum). Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania określa załącznik nr 1 tj. projekt techniczny oraz wydana Decyzja nr 39/Ś/2020 pozwolenie na budowę, które stanowi załącznik nr 2. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz wiedzą techniczną jak również w oparciu o obowiązujące przepisy Prawa budowlanego i warunkami technicznymi. Wszystkie materiały użyte i wbudowane muszą posiadać niezbędne atesty i aprobaty techniczne ze świadectwami o dopuszczeniu ich do obrotu włącznie. Przez cały czas prowadzenia prac remontowych musi być obecny nadzór techniczny ze strony Wykonawcy. Wszelkie uzgodnienia zmian w zakresie harmonogramu muszą się odbywać w uzgodnieniu wszystkich stron postępowania tj. Wykonawcy, Zarządu Mienia Skarbu Państwa- Zamawiającego, Użytkownika – Teatru ATENEUM. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki obmiarów, dziennika budowy a po zakończeniu wszystkich prac remontowych, opracowania dokumentacji powykonawczej z niezbędnymi naniesieniami oraz podpisami projektanta oraz inspektorów nadzoru branż, których zmiany te dotyczą. Dokumentacja powykonawcza musi być wykonana w jednym egzemplarzu w wersji papierowej zszytej w sposób trwały oraz w wersji elektronicznej na nośniku CD w wersji edytowalnej i PDF. UWAGA: Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Teatru Ateneum przy ul. Jaracza 4 w Warszawie po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym celem zaznajomienia się z przedmiotem zamówienia oraz specyficznym charakterem placówki, w której będzie prowadzony remont budynku zaplecza w zakresie określonym szczegółowo w załączniku nr 1. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej, która pozwoli szerzej spojrzeć na zakres robót do wykonania. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu Zamówienia z dniem podpisania Umowy. Termin zakończenia realizacji przedmiotu Zamówienia 60 dni od daty podpisania Umowy. Termin przekazania przedmiotu Zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą oraz niezbędnymi dokumentami i decyzjami ustala się na 60 dzień realizacji przedmiotu Zamówienia, licząc od daty podpisania Umowy. Przez termin zakończenia realizacji przedmiotu Zamówienia rozumie się wykonanie wszystkich robót wraz z odbiorem końcowym i przekazaniem do eksploatacji przedmiotu zamówienia. Wymagana gwarancja na minimalny okres 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z realizacją przedmiotu umowy oraz od odpowiedzialności cywilnej, zawartych na okres nie krótszy niż czas realizacji przedmiotu Umowy w kwocie nie niższej niż kwota wynagrodzenia brutto, wskazana w §7 ust. 1 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego Nr 02 1030 1508 0000 0005 5004 0085 Bank Handlowy (decyduje data polecenia przelewu) Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 SIWZ dokument wadium należy dołączyć do oferty. 3) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonanie umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Zwrot wadium. Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Utrata wadium. Zgodnie z art. 46 ust 4a oraz ust 5ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace budowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu Zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. 2. Prace budowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności związane z robotami budowlanymi wykonywanymi bezpośrednio w budynkach z wyłączeniem kierownictwa . 3. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu Umowy i na każde żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach