Przetargi.pl
Remont zjazdu i nawierzchni na terenie Przedszkola w Biedrusku, gmina Suchy Las

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8125161 , fax. 061 8125212
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Szkolna 13 13
    62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8125161, fax. 061 8125212
    REGON: 00054933500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zjazdu i nawierzchni na terenie Przedszkola w Biedrusku, gmina Suchy Las
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem zjazdu i nawierzchni na terenie Przedszkola w Biedrusku, gmina Suchy Las, zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę Biuro Inżynieryjno - Techniczne KIER, 62-200 Gniezno, os. Wł. Łokietka 18/5. Szczegółowy zakres prac to m.in.: - roboty rozbiórkowe i pomiarowe - roboty ziemne - korytowanie - układanie krawężnika - układanie obrzeża - podsypka cementowo-piaskowa pod kostkę - nawierzchnia z kostki betonowej - wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdu - profilowanie i uzupełnienie pobocza; układanie krawężnika przejazdowego na wjeździe - montaż ścieku liniowego - koszty uzgodnień, badań i prób niezbędnych do realizacji i odbioru robót; - dokonanie wszelkich opłat i uzgodnień związanych z realizacją inwestycji (opłaty te należy uwzględnić w kalkulacji ceny). - zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przez cały czas trwania robót wraz z inwentaryzacją powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (oświadczenie Wykonawcy). 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, co oznacza, że Wykonawca dysponuje: osobą, która posiada: A. dla Kierownika Robót Drogowych: 1.1 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ( z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) lub równoważne. 1.2 wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Jako wykonawcy zrealizowali minimum 3 roboty o podobnym zakresie i stopniu komplikacji w ostatnich 5 latach (2004-2008) za kwotę łącznie minimum: 250.000,00 złotych (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Uwaga!: Zamawiający żąda dołączenia do oferty referencji, z których wynikać będzie realizacja robót o podobnym charakterze i stopniu komplikacji (remont, budowa lub przebudowa nawierzchni z kostki brukowej betonowej ) na wymaganą wyżej kwotę. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji o wykonanych pracach przez Wykonawcę, na podstawie złożonych w ofercie referencji. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj.: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 80 000 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Uwaga: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada wymagane ważne ubezpieczenie na dzień składania i otwarcia ofert. Jednocześnie w przypadku wyboru oferty Wykonawca zobowiązany będzie posiadać stosowne ubezpieczenie zgodnie z projektem umowy (zał. nr 3 do SIWZ) - § 20 ust. 7, 8 i 9. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki zostały spełnione przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania - zgodnie z zapisami art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Oferta musi zawierać: 1. Właściwe Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 4. Podpisane oświadczenia Wykonawcy (druk Nr 2.1): a) że może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Pzp, b) że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Pzp, c) że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, e) że nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności f) o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ustawy Pzp, g) o zapoznaniu się z zakresem rzeczowym zamówienia i sporządzonym na jego podstawie kosztorysem będącym podstawą obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrzeżeń co do ich spójności h) o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją i nie wniesieniu do niej uwag 5. Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia - druk Nr 2.2. a) należy dołączyć uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 6. Wykaz robót o podobnym charakterze wraz z referencjami - druk Nr 2.3. 7. Oświadczenie o podwykonawcach - druk Nr 2.4. 8. Oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu wizji lokalnej - Druk Nr 2.5. 9. Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę. 10. Kopia posiadanego ubezpieczenia OC. 11) Wyceniony kosztorys ofertowy sporządzony metodą UPROSZCZONĄ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl//przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach