Przetargi.pl
Remont zewnętrznej sieci elektroenergetycznej i oświetleniowej na terenie kompleksu wojskowego w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 11B

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35111 Rzeszów, ul. Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2017-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska
    35111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zewnętrznej sieci elektroenergetycznej i oświetleniowej na terenie kompleksu wojskowego w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 11B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi remont zewnętrznej sieci elektroenergetycznej i oświetleniowej na terenie kompleksu wojskowego w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 11B. 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) Stan istniejący: a) Sieć zasilania elektroenergetycznego obiektów wraz z urządzeniami rozdzielczymi w terenie: Istniejąca sieć elektroenergetyczna w w/w kompleksie wojskowym nie spełnia współczesnych standardów użytkowych i technologicznych. Okres eksploatacji wynosi ok. 50 lat. Istniejąca sieć elektroenergetyczna wykonana jest kablami aluminiowymi o zmiennych przekrojach. Kable wyeksploatowane, przegrzane, wielokrotnie mufowane, niedobrane przekroje do współczesnych warunków. Stan techniczny zły. Kable elektroenergetyczne przeznaczone do całkowitej wymiany wg. dokumentacji projektowej. Istniejące wolnostojące złącza kablowe – stan techniczny zły, do likwidacji w istniejącej lokalizacji w terenie. Bez zmian lokalizacja nowych szaf 17/SK-1 i 17/SK-2 przy budynku Nr 17. Całkowicie nowa konstrukcja wolnostojących szaf kablowo oświetleniowych, rozdzielni i złącz kablowych rozłącznikowych na budynkach wg. Projektu. b) Sieć oświetlenia terenu: Słupy oświetleniowe stalowe i żelbetowe stan techniczny zły. Stan sieci zasilającej identyczny z siecią zasilania podstawowego obiektów. Całkowita likwidacja sieci oświetleniowej zasilanej z pola oświetlenia terenu w RGNN, demontaż słupów oświetlenia terenu wraz z oprawami. W chwili obecnej sterowanie oświetlenia terenu ręczne rozłącznikiem przy rozdzielni RGNN. Docelowo należy wykonać sterowanie wg. dokumentacji projektowej. 2) Stan wymagany: a) Linie kablowe zasilania elektroenergetycznego obiektów: Przyjęto zasilanie głównych punktów zasilania obiektów i w terenie magistralami złożonymi z dwóch kabli typ YAKXS 4 x 240mm² + płaskownik FeZn 30 x 4mm jako przewód PE: - szafy 17/SK-1, 1/SK-5 (wg. dokumentacji projektowej należy położyć dodatkowy kabel zasilający typ YAKXS 4 x 240mm² z RGNN), SK-3, SK-4; - złącza kablowo rozłącznikowe z rozłącznikiem kompaktowym mocy na budynku Nr 13 zasilane oddzielnymi kablami typ YAKXS 4 x 240mm² + płaskownik FeZn 30 x 4mm jako przewód PE. rys. nr E-100 - Schemat zasadniczy zasilania b) Budynek nr 1: Wykonać wymianę WLZ budynku Nr 1 z szafy kablowej 1/SK-5 połączoną ze zmianą trasy w układzie 5 x Ho7VZ-K 1 x 150. Wykonać w piwnicy sieć zasilającą wyłączniki przeciwpożarowe przewodami typ NKGs 2 x 1,5. Przyciski PWP1 rozmieszczone przy drzwiach wejściowych do budynku Nr 1. rys. nr E-300 Instalacje elektryczne - budynek Nr 1 - rzut piwnicy, rzut parteru c) Linie kablowe zasilania elektroenergetycznego – oświetlenie zewnętrzne - rurociąg światłowodowy do systemu sterowania oświetleniem, - budowa wolnostojących rozdzielnic 0,4kV(szaf kablowo-rozdzielczych) w terenie - wg. dokumentacji projektowej, - montaż słupów oświetleniowych z oprawami indukcyjnymi - wg. dokumentacji projektowej, - kanalizacja systemu alarmowego – wg. dokumentacji projektowej, - instalacja ochrony od porażeń – wg. dokumentacji projektowej, - instalacja przeciwprzepięciowa – wg. dokumentacji projektowej, - instalacja odgromowa – wg. dokumentacji projektowej, - demontaże i złomowanie starych kabli elektroenergetycznych, słupów oświetleniowych, opraw, urządzeń rozdzielczych. d) Linie kablowe zasilania elektroenergetycznego obiektów – uwagi ogólne Kompleks zasilany jest ze zmodernizowanej rozdzielni głównej n/n przy stacji transformatorowej 15/0,4kV 630kVA. Dla potrzeb zasilania należy wybudować 8 nowych linii kablowych wykonanych kablami typu YAKXS 0,6/1kV 4 x 240mm² o łącznej długości ok. 2,606km. Kable należy wyprowadzać z rozbudowanej rozdzielni głównej RGNN wg. dokumentacji projektowej. Trasy oraz zasady układania i oznakowanie kabli wg. dokumentacji projektowej. Kable zasilają zaprojektowane: - wolnostojące szafy kablowo-rozdzielcze: 17/SK-1, 17/SK-2, 17/RG-M, SK-3, SK-4, - złącza kablowo-rozłącznikowe w obiektach: 13/ZK-1, 13/ZK-2, 13/ZK-3, 1/SK-5, 11/SK-11, 18/ZK-1, 14/TE, KSP wg. schematu zasadniczego zasilania (rys. nr E-100). Wolnostojące, stalowe szafy kablowo-oświetleniowe wykonane wg. dokumentacji projektowej w wersji wzmocnionej, wyposażone w przełączniki sieć-agregat i złącza do podłączenia ZSE. Szafy montowane na fundamencie betonowym, przed szafami podest betonowy lub z kostki betonowej dla obsługi. Złącza kablowe - rozłącznikowe wyposażone w kompaktowe wyłączniki mocy 4P 630A. e) Oświetlenie zewnętrzne – uwagi ogólne Do zasilania oświetlenia należy wybudować 9 linii kablowych wykonanych kablem YAKY 0,6/1kV 4 x 35mm² o łącznej długości ok. 2,349km. Kable należy wyprowadzać z projektowanych szaf kablowo oświetleniowych 17/SK-1, 17/SK-2, SK-3, SK-4 wg. dokumentacji projektowej. Oświetlenie istniejących dróg, placów i ogrodzenia będzie stanowił zespół opraw indukcyjnych zainstalowanych na słupach stalowych ocynkowanych o wysokości h = 10m oraz na wysięgnikach umieszczonych na elewacji niektórych budynków wg. dokumentacji projektowej. Do sterowania oświetleniem należy ułożyć kabel światłowodowy w rurze osłonowej przeznaczony do sterowania i nadzoru nad oświetleniem terenu o łącznej długości ok. 1,529km. Wykonać zgodnie z dokumentacją projektową sterowanie załączaniem oświetlenia zewnętrznego: - automatycznie z systemu sterowania i monitoringu stanu aparatów w wartowni budynek Nr 1. - ręczne z pomieszczenia wartowni w budynku Nr 1, - ręcznie (indywidualnie) z szaf kablowych 17/SK-1, 17/SK-2, SK-3, SK-4. f) Kanalizacja kablowa dla systemu alarmowego. Należy wykonać kanalizację kablową dla systemu alarmowego zgodnie z dokumentacją projektową. 3) Planowany zakres robót budowlanych: Przy własnej wycenie należy ująć następujący zakres robót (poza innymi elementami kosztorysu wynikającymi z inwentaryzacji i dokumentacji projektowej): - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe nawierzchni asfaltowej i betonowej, - roboty ziemne przy odkopywaniu istniejących kabli, - wydobycie i wywiezienie starych odkrytych kabli elektroenergetycznych, - demontaż i złomowanie starych złącz kablowych wnękowych i wolnostojących, - demontaż i złomowanie starych słupów oświetleniowych i opraw oświetleniowych, - ułożenie na dnie wykopów kablowych płaskownika FeZn o rezystancji stabilizowanej uziomami pionowymi zagłębianymi mechanicznie, - wykonanie podsypki z piasku i zasypki nowych kabli elektroenergetycznych wg. dokumentacji projektowej, - układanie rur ochronnych w wykopie, - roboty montażowe wolnostojących szaf kablowo-oświetleniowych na fundamentach betonowych wg. dokumentacji projektowej, - układanie kabli światłowodowych w rurach osłonowych wg. dokumentacji projektowej, - roboty montażowe układu sterowania oświetleniem wg. dokumentacji projektowej, - wykonanie kanalizacji dla instalacji alarmowej wg. dokumentacji projektowej, - montaż fundamentów i słupów oświetleniowych, - montaż opraw oświetleniowych, - wykonanie pomiarów odbiorczych sieci i urządzeń rozdzielczych, - wykonanie pomiarów geodezyjnych ułożonych tras kablowych i światłowodowych, - wykonanie pomiarów izolacji kabli elektroenergetycznych, - zasypanie wykopów, - odtworzenie nawierzchni asfaltowej i betonowej, - uporządkowanie terenu, - pomiary odbiorcze instalacji, - montaż instalacji wewnętrznej elektrycznej w bud. nr 1. Szczegółowy zakres robót budowlano-remontowych podano w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót. Przyłącza elektryczne – uwagi: Nie należy wykonywać zasilania z rozdzielni głównej niskiego napięcia wraz ze złączami kablowymi do budynku Nr 4, 5 i 10. Linie kablowe wraz ze złączami na w/w budynkach zostały wykonane w układzie TNS w 2014r. UWAGA: 1) Całą dokumentację należy rozpatrywać łącznie (rysunki i opis). 2) Po wykonaniu robót budowlanych należy wykonać szczegółową inwentaryzację geodezyjną. 3) Po zakończonych robotach budowlanych teren kompleksu objęty remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny i czysty. Roboty związane z zasianiem trawy nie należy wykonywać. 4) Dokumentację techniczną w wersji papierowej i elektronicznej na w/w remont sieci elektroenergetycznej i oświetleniowej posiada 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie – Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25). 5) Opracowana dokumentacja wykonana jest z podziałem na część „jawną” oraz oznaczoną klauzulą „zastrzeżone”. Część zastrzeżoną stanowi plan elektroenergetycznych linii kablowych i oświetlenie terenu na wojskowym terenie zamkniętym. Pozostała część dokumentacji projektowej stanowi część jawną (schematy, rysunki dotyczące szczegółów rozwiązań). 6) W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem kompleksu wojskowego i Inspektorem Nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac. 7) Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Rzeszowie przy ul. Konopnickiej 5. 8) Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest zatrudnić kadrę spełniającą wszelkie wymagania określone w niniejszej SIWZ, w tym pracowników pełniących funkcje brygadzistów, którzy oprócz praktyki zawodowej muszą posiadać aktualne świadectwa kwalifikacyjne kategorii „E”. 3. Wykonanie zamówienia wiązać się będzie z dostępem do informacji, które mają charakter niejawny (klauzula ZASTRZEŻONE). Wykonawca realizujący zamówienie powinien posiadać zdolność do ochrony informacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE lub wyższej zgodnie z ustawą z dnia z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1167.), a jego pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia, pełniący funkcję kierowników robót branżowych, powinni posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji, wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11) oraz Projektu Budowlanego (Załącznik nr 12). 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - ułożenie kabli elektroenergetycznych i oświetleniowych, - montaż wolnostojących szaf kablowo-oświetleniowych, - układanie kabli światłowodowych, - montaż układu sterowania oświetleniem, - wykonanie kanalizacji dla instalacji alarmowej, - montaż fundamentów, - montaż słupów oświetleniowych i opraw oświetleniowych, - wykonanie pomiarów odbiorczych sieci i urządzeń rozdzielczych, - wykonanie pomiarów geodezyjnych ułożonych tras kablowych i światłowodowych, - wykonanie pomiarów izolacji kabli elektroenergetycznych i oświetleniowych, - odtworzenie nawierzchni asfaltowej i betonowej, - montaż instalacji wewnętrznej elektrycznej, - wykonanie pomiarów odbiorczych instalacji. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 5 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku użyteczności publicznej w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 7. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja – 40% 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 60-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 60 miesięcy – podlegać będzie odrzuceniu. 9. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 10. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 11. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 30.000,00 zł (słownie trzydzieści tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 – z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/3/2017, NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach