Przetargi.pl
Remont Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych on. Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu ul. Chrobrego 4

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2010-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych on. Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu ul. Chrobrego 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych on. Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu ul. Chrobrego 4. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie domów dziecka Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Remoncie Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych on. Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu ul. Chrobrego 4. 2. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: - przebudowę nieużytkowanych pomieszczeń mieszkalnych na pokoje mieszkalne w nowym układzie, - odświeżenie starych tynków na ścianach i sufitach w części pomieszczeń (szpachlowanie i malowanie), - wykonanie okładzin ściennych z GRAMAPLASTU w części korytarza i stołówki, - remont części łazienek wraz z wymianą części urządzeń sanitarnych, - przebudowę pokoju dziennego - wydzielenie odrębnego pomieszczenia, - montaż witryn w profilach aluminiowych i częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z obsadzeniem nowej stolarki drzwiowej, - poszerzenie części otworów drzwiowych wraz z wymianą nadproży, - wykonanie stalowego podciągu w wewnętrznej ścianie nośnej, - wymianę części podłóg z PCV na wykładziny rulonowe z wykonaniem wylewki samopoziomującej, - wymianę instalacji elektrycznej i sanitarnej w części remontowanych pomieszczeń, - przebudowę części pomieszczeń mieszkalnych na siłownię i pracownie specjalistyczne. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowana przez firmę EURO-PROJEKT s.c. z siedzibą przy ul. Królewieckiej 195 a w Elblągu, składająca się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA: 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a. NAZWA INWESTYCJI : Remont i przebudowa Zespołu Placówek Opiekuńczo- Wychowawczych ADRES INWESTYCJI : Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Elblągu, ul. Chrobrego INWESTOR : Urząd Miasta Elbląg ADRES INWESTORA : 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 BRANŻA : budowlana b. NAZWA INWESTYCJI : Przebudowa istniejącej instalacji elektrycznej ADRES INWESTYCJI : 82-300 Elbląg, ul. B. Chrobrego 4 INWESTOR : Zespół Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych ADRES INWESTORA : 82-300 Elbląg, ul. B. Chrobrego 4 BRANŻA : Elektryczna Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w sekcji II.1.3) pkt 3.A.1) ogłoszenia stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) PROJEKTY: a. Rodzaj opracowania: Projekt budowlano-wykonawczy Nazwa inwestycji: Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych o nazwie Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży przy ul. Chrobrego 4 Adres inwestycji: 82-300 Elbląg ul. Chrobrego 4 Inwestor: Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych o nazwie Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży b. Rodzaj opracowania: Projekt budowlany i wykonawczy remontu i rozbudowy zespołu Placówek Opiekuńczo - Wykonawczych on. Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu w zakresie urządzeń i instalacji elektrycznych. Nazwa inwestycji: Zespół Placówek Opiekuńczo Wychowawczych w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg ul. Chrobrego 4 Inwestor: Zespół Placówek Opiekuńczo Wychowawczych, Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży Dom Dziecka w Elblągu Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w sekcji II.1.3) pkt 3.A.2) ogłoszenia stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: 1. Rodzaj opracowania: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i sanitarnych Przedmiot opracowania: Przebudowa i remont budynku zespołu placówek opiekuńczo- wychowawczych o nazwie ośrodek wsparcia dla dzieci i młodzieży Adres inwestycji: 82-300 Elbląg ul. Bolesława Chrobrego 4 Inwestor: ZESPÓŁ PLACÓWEK OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH o nazwie Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży 2. RODZAJ OPRACOWANIA SPECYFIKACJA TECHNICZNA OBIEKT ZESPÓŁ PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH W ELBLĄGU BRANŻA ELEKTRYKA ADRES OBIEKTU UL. CHROBREGO 4, 82-300 ELBLĄG INWESTOR ZESPÓŁ PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH OŚRODEK WSPARCIA DLA DZIECI I MŁODZIERZY DOM DZIECKA W ELBLĄGU Zamawiający informuje, że specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w sekcji II.1.3) pkt 3.B. ogłoszenia stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji jakości na okres 39 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 6. Zamawiający informuje, że prace remontowe realizowane będą w czynnym obiekcie. Wykonywanie robót nie może zakłócać prawidłowej pracy placówki. Harmonogram prac należy uzgodnić z użytkownikiem obiektu. 7. Zamawiający informuje, że powoła Inspektorów Nadzoru. Zamawiający powierzy Inspektorom nadzoru zarządzanie i nadzór nad realizacją robót, stanowiących przedmiot zamówienia, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania obiektu zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót terminie. Inspektorzy nadzoru będą działali w zgodzie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późniejszymi zmianami). 8. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 9. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647? - Kodeksu Cywilnego. 10. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 11. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie osób trzecich. 12. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 7 dni od daty udzielenia zamówienia. 13. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 14. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152157
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach