Spółdzielnia Mieszkaniowa ZEGARTOWICE ogłasza przetarg
- Adres: 86-211 Papowo-Biskupie, Zegartowice 28B
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 675 78 38 , fax. 0-56 675 78 38
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa ZEGARTOWICE
Zegartowice 28B 28B
86-211 Papowo-Biskupie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 675 78 38, fax. 0-56 675 78 38
REGON: 87112307600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zespołu 3 kominów kotłowni Wrocławki,gmina Papowo Biskupie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Rozbiorka trzech trzonów kominów od poziomu ustnika do poziomu podstawy -kominy dwuścienne typu DWW ,produkcja firmy WADEX. 2.Rozbiorka 3 kanałów spalin wykonanych w technologii firmy WADEX. 3.Ponowny montaż kominów. 4.Ponowny montaż kanałów spalin (czopuchów) z wykonaniem stalowych konstukcji wsporczych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452231007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium-3000.00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1)spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 3)wyrażają zgodę na wydłużenie płatności faktury do 30 dni od daty sprawdzenia faktury przez inspektora nadzoru, 4)zrealizują przedmiot zamówienia w terminie określonym w SIWZ, zgodnie z przepisami, projektem budowlanym 5) udzielą na zrealizowane roboty minimum 5 lat gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego, 6)akceptują warunki przetargu i zawrą w razie wyboru ich oferty umowę na realizację zamówienia ,na warunkach określonych przez Zamawiającego. 7)wplacą wymagane wadium, 8)zrealizowali minimum 2 zadania o podobnym rodzaju i zakresie, 9)zatrudnią przy realzacji zamowienia,przez cały okres trwania,minimum 3 pracowników Zamawiajacego, 10) zrealizują przedmiot zamówienia etepami,umożliwiającymi częściowe funkcjonowanie kotłowni -centralne ogrzewanie i dostawa cieplej wody 2.Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i warunki SIWZ. 3.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i informacji zawartych w złożonych dokumentach. 4.Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2.Oświadczenie, o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu przetargowym(art.22 ust.1ustawy )i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania -art. 24 ustawy ( załącznik nr 2). 3.Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu (załącznik nr 3). 4.Informacja o zatrudnieniu podwykonawców (załącznik nr 4). 5.Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników zamawiającego (zał.nr 5) 6.Zaświadczenie o nie zaleganiu w opłacie podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert 7.Zaświadczenie o nie zaleganiu w opłatach składek na ubezp.społeczne,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert 8.Uprawnienia budowlane kierującego robotami w branzy konstr.budowlanej. 9.Zaswiadczenie o przynalezności do Okregowej Izby Inż.Bud. 10.Wykaz zrealizowanych w ciagu ostatnich 5 lat robót o podobnym charakterze i rozmiarze. 11.Poświadczenie(referencje) o prawidłowym wykonaniu zrealizowanych robot . (na każdą umieszczoną w wykazie inwestycję). 12.Dokument potwierdzający wpłatę wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiajacy nie posiada.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną