Przetargi.pl
„Remont zapory bocznej obok Pompowni nr 4 zbiornika Tresna – przesłona przeciwfiltracyjna III etap.”

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 (12) 62 84 130 , fax. +48 (12) 42 32 153
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 (12) 62 84 130, fax. +48 (12) 42 32 153
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://krakow.wody.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont zapory bocznej obok Pompowni nr 4 zbiornika Tresna – przesłona przeciwfiltracyjna III etap.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane/utrzymaniowe na zadanie „Remont zapory bocznej obok Pompowni nr 4 zbiornika Tresna – przeslona przeciwfiltracyjna III etap” 1) Roboty zlokalizowane są : • Zbiornik Wodny Tresna (Pompownia nr 4 w Zarzeczu) • Dojazd drogą wojewódzką relacji Żywiec Bielsko-skręt na Zarzecze, następnie ul. Starowiejską do Pompowni nr 4 lub drogą wojewódzką relacji Kobiernice Zarzecze, a następnie ul. Starowiejską do Pompowni nr 4. Wymagane jest uzyskanie uzgodnienia na przejazd ciężkim sprzętem z właścicielem drogi gminnej w Zarzeczu tj. gminą Łodygowice 2) Zakres robót obejmuje : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przesłony przeciwfiltracyjnej metodą wiertniczo iniekcyjną na zaporze bocznej obok pompowni nr 4 zbiornik wody Tresna w m. Zarzecze. Realizacja prac obejmuje roboty na części odcinka nr II na długości około 25 mb na którym należy wykonać 46 otworów o głębokości średnio 12 m każdy ( 552 mb ), oraz częściowo na odcinku nr III na długości około 40 mb na którym należy wykonać 74 otwory o głębokości średnio 12 m każdy ( 888 mb ), razem do wykonania jest 120 otworów o łącznej długości 1440 mb, w których zostaną przeprowadzone prace uszczelniające z użyciem iniektu na bazie cementu. Roboty wiertnicze: • Organizacja stanowisk roboczych, • Wyznaczenie przebiegu rurociągów pracujących pompowni nr 4 o średnicach 600 i 1600 mmw celu ich ochrony przed uszkodzeniem w czasie prac wiertniczych, • Określenie przebiegu rurociągu o średnicy 500 mm wyłączonego z eksploatacji, który został zabetonowany w roku 2013, • Wyznaczenie lokalizacji otworów wiertniczych, • Osadzenie rur prowadnikowych, • Wiercenie otworów w korpusie zapory bocznej, W pierwszej kolejności będzie realizowany będzie rząd A w odległości 0,5 m od brzegu korony zapory, a następnie rząd B otworów wiertniczo-iniekcyjnych. Odległość między rzędami to 1,2 m. Otwory w rzędzie B należy głębić mijankowo w stosunku do otworów rzędu A. Pomiędzy tak wykonanymi rzędami, będzie realizowany rząd C otworów doszczelniających i kontrolnych. Otwory rzędu C mogą być realizowane po wykonaniu odpowiednio długiego odcinka rzędu B (około 20m), wykonaniu analizy prac w pobliskich otworach i podjęciu decyzji dotyczącej ilości i lokalizacji otworów rzędu C. W pracach wiertniczych można stosować metody udarowe lub obrotowe głębienia otworów, w zależności od potrzeby. Przewiduje się potrzebę wprowadzania kolumny ruru iniekcyjnych o średnicy około 100 mm na głębokość do 12 m w grunt miękki i twardy oraz przewiercanie betonu (nieczynny rurociąg, zalany betonem). Rury iniekcyjne muszą umożliwić iniekcję wstępującą strefami długości 1m. Możliwa do zastosowania będzie metodą „gubionego stożka” stosowana jako podstawowa w pracach prowadzonych w ramach realizacji przesłony w poprzednich pracach uszczelniających. Roboty iniekcyjne: • Organizacja stanowisk roboczych, • Badanie przepuszczalności gruntu, • Wykonanie iniekcji, • Wykonanie dokumentacji geologicznej prowadzonych prac Iniekcję zaczynu należy prowadzić w sposób ciągły do uzyskania kryterium szczelności tj. chłonności iniektu mniejszej niż 0,5 l/min x mb x 0,01 MPa przy ciśnieniu max dla danej strefy. Przewiduje się, że odległość otworów po obydwu stronach rurociągów wyniesie maksymalnie około 2,5 m. W związku z tym przyjęty zasięg rozchodzenia się iniektu o promieniu 1,2 m przy jednoczesnym zastosowaniu insektów płynnych oraz wydłużenia czasu zatłaczania, powinny umożliwić prawidłowe uszczelnienie strefy gruntów pod rurociągami. Zakres dokumentacji geologicznej powinien dokumentować w trakcie realizacji robót wiertniczo iniekcyjnych zapis wyników, przebiegu robót oraz zjawisk towarzyszących. 3) Szczegółowy wykaz robót określa kosztorys ofertowy. 4) Wykaz robót uwzględnionych Są to roboty, których wykonanie należy do zobowiązań kontraktowych Wykonawcy, mieszczące się w cenie asortymentów robót : a. Roboty pomiarowe dla potrzeb wykonania robót, b. Wykonanie projektu technologii i organizacji robót (PTiOR), c. Urządzenia i likwidacji zaplecza robót, d. Działania ochronne i zapobiegawcze stosownie do wymagań BHP, e. Ochrona przed zniszczeniem wykonywanych robót, f. Wynajęcie terenu, opłaty dzierżawne oraz urządzenie i likwidacja zaplecza budowy, likwidacja tymczasowego przepustu przez rów opaskowy oraz kompleksowa naprawa ścieżki dydaktyczno –pieszej na odcinku dojazdu do prac oraz w miejscu po wykonanych pracach związanych z wykonaniem przesłony, g. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem wody i energii elektrycznej na teren robót wraz z kosztami ich zużycia, h. Przepisy związane, aprobaty techniczne dla cementu oraz dodatków. i. Wykonanie dokumentacji powykonawczej 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej oraz 1 egz. w wersji PDF, j. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej po zakończeniu robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255500-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.2 Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą: 10.2.1 dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. 10.2.2 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; 10.2.3 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 10.2.4 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 10.2.5 dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dokument potwierdzający zobowiązanie podmiotu trzeciego)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach