Przetargi.pl
Remont zapory bocznej lewostronnej zbiornika Zalewu Zemborzyckiego w km 0+710 ÷ 1+460

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" ogłasza przetarg

  • Adres: 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5350831, 5350851 , fax. 081 5280104
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca"
    ul. Filaretów 44 44
    20-609 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5350831, 5350851, fax. 081 5280104
    REGON: 00134714800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka sektora finansów publicznych - zakład budżetowy Urzędu Miasta, gminy Lublin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zapory bocznej lewostronnej zbiornika Zalewu Zemborzyckiego w km 0+710 ÷ 1+460
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont zapory bocznej lewostronnej zbiornika Zalewu Zemborzyckiego w km 0+710 ÷ 1+460, obejmujący: 1) wytyczenie trasy i obiektów, 2) zdjęcie warstwy humusu, 3) wykonanie wykopów, 4) wykonanie nasypów, 5) umocnienie nasypów bentomatą (folia PE), 6) wykonanie zasypów obiektów, 7) umocnienie skarp geokratą, 8) humusowanie i obsiew skarp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452470000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w kwocie: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, - nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przez co rozumie się, iż: - wykażą się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia (osoby sprawujące samodzielne funkcje w budownictwie) tj. dysponują kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi: 1 osoba w branży hydrotechnicznej lub melioracyjnej, - wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegającej na odbudowie wałów przeciwpowodziowych na rzekach lub na zbiornikach wodnych, o wartości minimum 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy zł 00/100) i potwierdzą, iż robota ta została wykonana należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 1 roboty o wartości i zakresie j.w. w okresie prowadzonej działalności, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co rozumie się, iż są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie mniejszej niż 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł 00/100). II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), pod warunkiem, że Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być załączone do oferty, a ponadto spełnią poniższe wymaganie: - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. III. W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w pkt I. lit. b) i c) mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę. Warunki określone w pkt I lit. a) musi spełniać każdy z Wykonawców z osobna. IV. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach i wykazach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się złożenia następujących dokumentów/oświadczeń/wykazów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt a), b) oraz d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, a zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. c) powyżej składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w uwadze oraz w pkt a)-d) zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. e) dokumenty potwierdzające spełnianie warunku, o którym mowa w pkt I. lit. b) powyżej: - wykaz osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, - dokumenty w sprawie nadania uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w odniesieniu do osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie tj. 1 osoba w branży hydrotechnicznej lub melioracyjnej, - zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej Izby, na dzień składania ofert, osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie, których uprawnienia budowlane zostały dołączone do oferty. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania robót budowlanych obejmujących co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegającą na odbudowie wałów przeciwpowodziowych na rzekach lub zbiornikach wodnych, o wartości minimum 400 000,00 PLN, słownie: czterysta tysięcy zł 00/100, z podaniem jej wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie, a jeżeli okres działalności jest krótszy - wykazu wykonanych robót budowlanych o zakresie i wartości jw. i dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. f) dokumenty potwierdzające spełnianie warunku, o którym mowa w pkt I. lit. c) powyzej: - polisa ubezpieczenia lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie mniejszej niż 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł 00/100). g) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, h) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach