Przetargi.pl
Remont zaplecza socjalnego - sanitariatów - w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Sąpolnie

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 77-320 Przechlewo, ul. Szkolna 4e
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 833-43-26 , fax. 059 833-46-31
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
    ul. Szkolna 4e 4e
    77-320 Przechlewo, woj. pomorskie
    tel. 059 833-43-26, fax. 059 833-46-31
    REGON: 77079054300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zaplecza socjalnego - sanitariatów - w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Sąpolnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Wydzielenie pomieszczenia WC dla chłopców 1.2. Zamontowanie nowych urządzeń w sanitariatach dla dziewcząt : - kabin ustępowych - szt. 2 - kabin natryskowych - szt. 3 - umywalek porcelanowych - szt. 3 1.3. Zamontowanie nowych urządzeń w sanitariatach dla chłopców : - kabiny ustępowej - szt. 1 - kabiny natryskowej - szt. 1 - umywalek - szt. 2 - pisuar - szt. 1 1.4. Oddzielenie pomieszczenia dla sprzątaczek : - wykonanie instalacji wod.-kan. i elektrycznej - wykonanie nowej posadzki oraz malowanie ścian i sufitów 1.5. W trakcie remontów sanitariatów należy wykonać : - wymianę stolarki okiennej - wymianę stolarki drzwiowej - licowanie ścian tynkowych płytkami glazurowanymi - ścianki kabin ustępowych i natryskowych wykonać z profili P.C.W. wys. 2,20 m. - posadzki GRES w sanitariatach - nowe oświetlenia pomieszczeń wraz z gniazdami wtykowymi i wyłącznikami - instalację ciepłej wody na okres letni z bojlera elektrycznego o poj. 100 l Szczegółowy zakres robót opisano w Przedmiarach robót i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w kwocie: 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03 września 2009 roku do godz. 11.00, do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto - Bank Spółdzielczy Człuchów O/ Przechlewo Nr 88 9326 0006 0060 3487 2000 0070. Przy wpłacie wadium przelewem na podane wyżej konto bankowe - za dokonanie wpłaty uznaje się datę obciążenia rachunku wykonawcy - potwierdzenie z banku dołączone do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1) Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 Prawa Zamówień Publicznych, tzn. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e) W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiadają za ostatnie trzy lata obrotowe - obroty na kwotę co najmniej 50 000,00 zł., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy - zgodny z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ- dowód wniesienia wadium - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą gwarancyjną min. 10 000,00 zł. - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; - wyceniony wykaz planowanych prac - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - Zaakceptowany projekt umowy - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - Projekty umów z podwykonawcami (o ile takowi są przewidziani przy realizacji zadania), ze wskazaniem nazwy (firmy) tego podwykonawcy. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przechlewo.pl/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach