Zarząd Powiatu w Kętrzynie ogłasza przetarg
- Adres: 11400 Kętrzyn, Plac Grunwaldzki
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7517500, 7511690 , fax. 897 512 401
- Data zamieszczenia: 2018-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Kętrzynie
Plac Grunwaldzki 1
11400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7517500, 7511690, fax. 897 512 401
REGON: 51074245100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.ketrzyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zaplecza sanitarno-szatniowego i schodów zewnętrznych pływalni krytej przy ul. Poznańskiej w Kętrzynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Remont zaplecza sanitarno-szatniowego i schodów zewnętrznych pływalni krytej przy ul. Poznańskiej w Kętrzynie. Zakres zadania obejmuje w szczególności: remont pomieszczeń szatni, sanitariatów i widowni zaplecza krytej pływalni, remont schodów zewnętrznych, w niezbędnym zakresie przebudowę instalacji elektrycznej pomieszczeń, instalacji wodociągowej zimnej i ciepłej wody zasilania natrysków i urządzeń sanitarnych oraz instalację kanalizacyjną, podstawowe roboty to roboty posadzkarskie, malarskie, okładzinowe i związane z montażem drzwi i naświetli okiennych.W zakresie jest też dostawa gotowych elementów typu: szafki ubraniowe i ścianki zabudowy systemowej w technologii HPL laminat. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, materiałowe, organizacyjne i realizacyjne określa: 1) wytyczne wykonawcze - zał. nr 5 do SIWZ, 2) przedmiar (1,2,3) – zał. nr 6 do SIWZ, 3) opis zabudowy przebieralni i wc - zał. nr 7 do SIWZ, 4) rysunek – remont zaplecza - zał. nr 7a do SIWZ, 5) rysunek – szczegół 1- zał. nr 7b do SIWZ, 6) rysunek – szczegół 2 - zał. nr 7c do SIWZ, 7) rysunek – siedziska widowni - zał. nr 7d do SIWZ, 8) rysunek – szafki ubraniowe - zał. nr 7e do SIWZ, 9) zdjęcie poglądowe – natryski (1,2,3) - zał. nr 7f do SIWZ. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania dotyczące cech materiałów, produktów lub usług, odpowiadających przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego, określone zostały w Wytycznych wykonawczych stanowiących zał. nr 5 do SIWZ. W kwestiach znaków towarowych, patentów czy pochodzenia oraz zasad stosowania rozwiązań równoważnych związanych z zapisami art. 29 ust. 3 Pzp obowiązują ustalenia Wytycznych wykonawczych. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1) wymaga się aby osoby, które będą wykonywały wskazane przez Zamawiającego roboty budowlane były zatrudnione na podstawie umowy o pracę – zasady zatrudnienia są sprecyzowane w rozdz. XXVIII SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy stanowiących zał. nr 4 do SIWZ,2) warunek określony w pkt 1 dotyczy również podwykonawców oraz dalszych podwykonawców wykonu-jących wskazane przez Zamawiającego prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania oraz rozliczenia zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące zał. nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości: 5.000,00 zł. 2. Wadium winno być skutecznie wniesione w terminie nie późniejszym aniżeli termin wskazany na złożenie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić, przelewem na następujący rachunek bankowy: 10 1160 2202 0000 0000 6192 5327 (konto należy do Powiatu Kętrzyńskiego, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn), z dopiskiem: „Remont zaplecza sanitarno-szatniowego i schodów zewnętrznych pływalni krytej przy ul. Poznańskiej w Kętrzynie”. Za termin wniesienia wadium uważa się termin wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium wniesione w tej formie zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium w formie innej niż opisana w ust. 4 należy wnieść w oryginale wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający ewentualny późniejszy zwrot. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i wskazywać tytuł postępowania, którego wadium dotyczy. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy; Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających oko-liczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania; 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego wg zał. nr 1 do SIWZ; 2) wycenione przedmiary robót (ogólnobudowlanych, instalacyjnych, schodów zewnętrznych) wg zał. nr 6 do SIWZ; 3) zobowiązanie podmiotów trzecich, o których mowa w art. 22a ust. 2 Pzp do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy); 4) dokumenty, z których wynika prawo do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli występuje); 5) dokument, o którym mowa w rozdz. IX ust. 3 pkt 2-5 SIWZ dotyczący wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO OREWIACZEK PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 19 A W OSTRÓDZIE
Dodano: 2024-05-09 - Remont budynku administracyjnego OD w Lidzbarku Warmińskim
Dodano: 2024-05-09 - Badania i prace konserwatorskie przy zespole kapliczek i krzyży przydrożnych w miejscowościach Chojnowo i Nowinka
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa budynku OSP wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń oraz infrastrukturą techniczną w miejscowości Dąbrowy
Dodano: 2024-03-26 - Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez remont elewacji budynku ŚDS
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie niezbędnych prac remontowych wystawowej części środkowej pałacu Dohnów w Morągu
Dodano: 2024-03-14 - Remont lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
Dodano: 2024-01-18 - Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez przebudowę dachu zabytkowej sali sportowej
Dodano: 2023-11-27 - REMONT BUDYNKU NR 39 (WARSZTAT) W KNW PRZY UL. ŁĘCZYCKIEJ W ELBLĄGU
Dodano: 2023-10-26 - Remont szkoły
Dodano: 2023-07-09