Przetargi.pl
Remont zabytkowej studni wraz z figurą polichromową św. Floriana w Piwnicznej-Zdroju

Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 33-350 Piwniczna-Zdrój, ul. Rynek 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4464043 , fax. 0-18 4464186
  • Data zamieszczenia: 2013-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
    ul. Rynek 20 20
    33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4464043, fax. 0-18 4464186
    REGON: 00053078400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zabytkowej studni wraz z figurą polichromową św. Floriana w Piwnicznej-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Określenie przedmiotu zamówienia 2.1.Przedmiotem zamówienia jest remont zabytkowej studni wraz z renowacją figury polichromowej w centrum Rynku na działce nr 2563 obręb 01-Piwniczna -Zdrój. Ogólne zestawienie powierzchni i gabarytów budynku: Powierzchnia zabudowy - 21 m2 Kubatura brutto - 106,4m3 Długość istniejącego budynku 5,71m Szerokość budynku istniejącego obiektu 5.55m Wysokość budynku istniejącego obiektu ok. 8,85m Zakres robót obejmuje: Lp.Zakres planowanych do wykonania prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych 1.Roboty przygotowawcze 2.Czyszczenie i malowanie konserwacyjne blachy pokrycia dachu i wieżyczki z naprawa uszkodzeń 3.Czyszczenie i malowanie konserwacyjne profili stalowych konstrukcji dachu 4.Czyszczenie i malowanie balustrady stalowej 5.Czyszczenie i malowanie konserwacyjne deskowania podsiębitek i sufitu nad studnią 6.Renowacja tynków na cembrowinie i filarach studni z malowaniem elewacji 7.Renowacja cokolika kamiennego na cembrowinie i filarach studni 8.Renowacja konserwatorska drewnianej figury św. Floriana 2.2. Zakres robót należy realizować wg dokumentacji projektowej pt. Remont studni w Piwnicznej-Zdroju, sporządzony przez mgr. inż. arch. Mariusza Basiagę, Studio MB Mariusz Basiaga, 33-300 Nowy Sącz, ul. Lwowska 319 , opinii i programu konserwatorskiego oraz wymagań pozwolenia konserwatorskiego nr 208)2012 z dnia 5.12.2012r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i pozwolenia budowlanego Znak GB.-II.6740.2501.2012 z dnia 09.01.2013roku oraz uzgodnień komisji konserwatorskich na obiekcie powołanych przez Wykonawcę robót. 2.3 Należy uwzględnić zdemontowanie wozu strażackiego, przewiezienie i zamontowanie go w miejscu wcześniej uzgodnionym z Zamawiającym. 2.4. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, nie mają do nich praw osoby trzecie oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 2.5. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia , znaku towarowego, patentu lub pochodzenia służy jedynie do celów identyfikacyjnych, do określenia ich kompatybilności. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego.W myśl art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. 2.6.Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produktu przez producenta urządzenia. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.7..Z uwagi na niedostępność utrudniającą ocenę stanu wszystkich elementów studni, zakres ilościowy i przedmiotowy wykonywanych robót może być zweryfikowany w trakcie renowacji w wyniku ustaleń bieżących komisji konserwatorskiej. 2,9. Nazwy kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45262690-4 Remont starych budynków 45453100-8 Roboty renowacyjne 45422000-1 Roboty ciesielskie 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów 45410000-4 Tynkowanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: kwota wadium, 680,00 słownie: sześć osiemset złotych 00)100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w piwnicznej-zdroju BS Piwniczna 62 8813 0004 2001 0000 7100 0001 z adnotacją wadium Remont zabytkowej studni wraz z figurą polichromową św. Floriana w Piwnicznej-Zdroju. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2013-10-15, sposób przekazania: oryginał dołaczony do oferty 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: bank zamawiającegonr rachunku: nr rachunkuz adnotacją: wadium na BS Piwniczna 62 8813 0004 2001 0000 7100 0001 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko­wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta ) poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piwniczna.pl baner BIP link Zamówienia publiczne

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach