Przetargi.pl
Remont zabytkowej kaplicy z dzwonnicą wraz zagospodarowaniem terenu oraz budowa placu zabaw w Komarnie-Kolonii

Gmina Konstantynów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-543 Konstantynów, Kard. St. Wyszyńskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 414 192
  • Data zamieszczenia: 2019-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstantynów
    Kard. St. Wyszyńskiego 2
    21-543 Konstantynów, woj. lubelskie
    tel. 833 414 192
    REGON: 03023758100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zabytkowej kaplicy z dzwonnicą wraz zagospodarowaniem terenu oraz budowa placu zabaw w Komarnie-Kolonii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowane obejmujące remont zabytkowej kaplicy z dzwonnicą wraz zagospodarowaniem terenu oraz budowę placu zabaw w Komarnie Kolonii. 2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: Część 1 zamówienia – „Remont zabytkowej kaplicy z dzwonnicą wraz zagospodarowaniem terenu w Komarnie –Kolonii” obejmujący między innymi: 1) Wykonanie remontu i zmianę sposobu użytkowania budynku kaplicy na salę wystawienniczą polegającego na: a) Wymianie więźby dachowej, stropu nawy (wraz z podbitką), b) wymianie pokrycie dachu na pokrycie z blachy miedzianej, c) Wymianę podłóg wraz z konstrukcją, d)Prace remontowe tynków i malatur, e) Prace remontowe schodów wewnętrznych i zewnętrznych, f) Prace remontowe przy detalach architektonicznych. g) Konserwacja rzeźb. h) Izolacja pozioma murów, fumigacja. i) Wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej. j) Dostawa wyposażenia w tym schodołazu. 2) wykonanie remont dzwonnicy polegającego na: a) wymianie szalowania ścian zewnętrznych, b) wymianie drzwi wejściowych, c) remoncie krzyża i schodów wejściowych, 3) zagospodarowanie terenu i wykonanie nowego ogrodzenia polegającego na: a) całkowitym rozebraniu istniejącego ogrodzenia, wokół budynku kaplicy, częściowo przy plebanii oraz wewnętrznego ogrodzenia działki b) Wykonanie nowego ogrodzenia w tym 4 bram. Do wykonania jest 4 typu ogrodzenia, których forma nawiązuje do ogrodzeń i parkanów historycznych c) Rozbiórka chodników i fundamentu krzyża, d) Wykonanie utwardzeń z kostki kamiennej i granitowej wokół kaplicy oraz dojścia do parkingu, e) Wykonanie schodów z kostki granitowej f) Odmłodzenie istniejącego drzewostanu wraz z wycinka istniejących drzew i krzewów oraz dokonanie nowych nasadzenie, g) Wyprofilowanie skarpy wokół kaplicy wraz z jej obsadzeniem bylinami h) Odnowa- wykonanie nowego trawnika na całej powierzchni wokół kaplicy Część 2 zamówienia –„Budowa placu zabaw w Komarnie-Kolonii”, obejmująca między innymi: a) Roboty przygotowawcze i ziemne b) Wykonanie ogrodzenia z listew drewnianych na cokole betonowym c) Wykonanie placu zabaw z nawierzchni piaskowej na której będą ustawione następujące elementy: kompleksowa konstrukcja z lin, zjeżdżalni i drabinek, huśtawka z 2 siedzeniami, karuzela, 2 bujaki pojedyncze, altan wraz z ławkami i stołem, 2 ławki , tablica informacyjna . 2.3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem niniejszego zamówienia składają się: Projekty budowlane, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Przedmiary robót. Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty zgodnie z projektami budowlanymi w sytuacji gdyby podczas wykonywania prac wystąpiły rozbieżności pomiędzy projektem a przedmiarami robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6.1.1. dla 1 części zamówienia: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł). 6.1.2. dla 2 części zamówienia: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Konstantynowie Nr: 97 8039 0006 0040 0400 0143 0003 z adnotacją „Wadium – przetarg OZP.271.11.2019.EK część 1– rewitalizacja kaplica” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r poz. 1804, z 2015 r. poz. 978, 1240, z 2016 r poz. 64). Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 6.8. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach