Gmina Strzelce Opolskie ogłasza przetarg
- Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, pl. Myśliwca 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4049338 , fax. 077 4614422
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Opolskie
pl. Myśliwca 1 1
47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
tel. 077 4049338, fax. 077 4614422
REGON: 53141327700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelceopolskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zabytkowego ratusza w Strzelcach Opolskich - remont instalacji elektrycznej, teletechnicznej i pożarowo-alarmowej wydziału finansowego oraz wykonanie robót budowlanych wykończeniowych po robotach elektrycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ośmiu pomieszczeń biurowych i WC o powierzchni ok. 174 m2, (znajdujących się w lewym skrzydle pierwszego piętra budynku Ratusza). Zakres zamówienia obejmuje: wymianę części instalacji elektrycznej, pożarowej, alarmowej i części sieci strukturalnej, wykonanie instalacji sygnalizacji włamań i telewizji dozorowej oraz wykonanie remontu budowlanego, w tym remont drewnianego stropu, wykonanie sufitów podwieszanych, wymianę stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń, zgodnie z dokumentacją projektową wykonawczą i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 92 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj. wykonawca który: (1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; (3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; (4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki udziału spełni wykonawca, który złoży wraz z ofertą wszystkie, wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa, z których wynikać będzie, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane, każda o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (brutto) i trzy roboty, z których każda w swym zakresie obejmowała wykonanie instalacji lokalnej sieci komputerowej z co najmniej 100 punktami logicznymi (PEL) oraz dysponuje lub będzie dysponował: osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: telekomunikacyjnej i instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia, o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania oraz następujące dokumenty: (1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; (2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; (3) uprawnienia budowlane osób, które obejmą funkcję: kierownika robót elektrycznych oraz kierownika robót telekomunikacyjnych wraz z aktualnym, co najmniej na dzień składania oferty zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; (4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.strzelceopolskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA ZESPOŁU SAUN ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚĆ KOŃCOWEJ KORYTARZA NA SZATNIE W BUDYNKU USŁUGOWO- SOCJALNYM STADIONU KUŹNICZKA W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie 10 robót remontowo budowlanych zgodnie z wydanymi zaleceniami kominiarskimi dla budynków mieszkalnych znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa znajdujących się na terenie woj. śląskiego. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.40.2016.RB
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA ZESPOŁU SAUN ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚC KOŃCOWEJ KORYTARZA NA SZATNIE W BUDYNKU USŁUGOWO- SOCJALNYM STADIONU KUŹNICZKA W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Dodano: 2016-06-30 - Przetarg nieograniczony na remont pomieszczeń dydaktycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Dobrodzieniu oraz Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Praszce
Dodano: 2016-06-21 - Remont części wspólnych budynku mieszkalnego 18 - rodzinnego nr inw. 1253/BM18R w Studzionce przy ul. Stenclówka 34, gmina Pszczyna, powiat pszczyński, woj. śląskie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.22.2016.RB
Dodano: 2016-06-06 - Wykonanie robót remontowo budowlanych zgodnie z wydanymi zaleceniami kominiarskimi dla budynków mieszkalnych znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa znajdujących się na terenie woj. śląskiego oraz zabezpieczenie dostępu do budynku położonego w obrębie Lubomia, powiat wodzisławski, woj. śląskie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.17.2016.RB
Dodano: 2016-05-19 - Wykonanie remontu balkonów budynków wielorodzinnych, stanowiących własność Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Opolu przy Al. Solidarności 2-8 i ul. Koszalińskiej 21-23
Dodano: 2016-04-21 - Remont elewacji budynku przy ul. Wrocławskiej 27 w Grodkowie
Dodano: 2016-04-15 - Prace renowacyjne i konserwatorskie czterech elewacji dziedzińca wewnętrznego budynku Muzeum wraz z konserwacją i restauracją malowideł ściennych (zegary słoneczne)
Dodano: 2016-04-08 - Wykonanie remontu balkonów budynków wielorodzinnych, stanowiących własność Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Opolu przy Al. Solidarności 2-8 i ul. Koszalińskiej 21-23
Dodano: 2016-04-04