Przetargi.pl
Remont zabytkowego Kościoła w miejscowości Bronikowo, część - Remont pokrycia dachowego

Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Katarzyny w Marcinkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 78-641 Lubiesz, Marcinkowice 69
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 259 09 33, 604 392 949 , fax. 0-67 259 09 33, 604 392 949
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Katarzyny w Marcinkowicach
    Marcinkowice 69 69
    78-641 Lubiesz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-67 259 09 33, 604 392 949, fax. 0-67 259 09 33, 604 392 949
    REGON: 04003509400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek wyznaniowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zabytkowego Kościoła w miejscowości Bronikowo, część - Remont pokrycia dachowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace: - roboty rozbiórkowe budowlane i instalacyjne, - wymiana obróbek blacharskich, - wymiana rynien i rur spustowych, - roboty budowlane towarzyszące, - wymiana elementów konstrukcyjnych dachu, - wymiana
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia Wadium w wysokości 4.000 Zł (słownie złotych: cztery tysiące 00100 PLN). Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: 1) pieniądzu; w
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ww ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż: a)wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu obiektów budowlanych zabytkowych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych każda robota, b)co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, c)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200 000 zł. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. -Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. -W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W wykazie tym, Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu obiektów budowlanych zabytkowych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych każda robota, Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że każda robota została wykonana należycie. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej, - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. W wykazie tym, Wykonawca musi wykazać, iż: co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. - pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z załącznikiem nr 5a do SIWZ, w przypadku uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ nie będących pracownikami Wykonawcy. - W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Z załączonego dokumentu ma wynikać, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.miroslawiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach