Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg
- Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 468 578 181
- Data zamieszczenia: 2019-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
ul. Główna 3
96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
tel. 046 8578182, 8578224, fax. 468 578 181
REGON: 75014857800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zabytkowego Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 27 w Żabiej Woli - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia jest realizowany przy pomocy finansowej dla operacji typu „Ochrona zabytków i budownictwa tradycyjnego” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014-2020, na podstawie wniosku o dofinansowanie złożonego w Urzędzie Marszałkowskim w 2018 r., tytuł operacji „Remont zabytkowego Dworku Klasycystycznego pełniącego funkcję Domu Kultury”. Przedmiotem zamówienia jest remont, w cyklu inwestycyjnym dwuletnim 2019-2020, Zabytkowego Dworku klasycystycznego pełniącego funkcję Domu Kultury zlokalizowany przy ul. Warszawskiej 27 w Żabiej Woli na działkach nr ewid. 14/16 i 13/22 w obr. 0039 Żabia Wola. Dwór usytuowany jest w centralnej części Żabiej Woli przy ul. Warszawskiej 27., powstał na początku XIX w. Obecnie pełni funkcję Domu Kultury w Żabiej Woli. Dawniej był Dworkiem mieszkalnym. Budynek jest objęty ochroną konserwatorską Orzeczeniem nr 461/62 Prezydium Warszawskiej Wojewódzkiej Rady Narodowej z dnia 23.03.1962 r. Etap I - Zakres remontu w roku 2019: 1) wykonania izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych zewnętrznych, 2) remontu toalety oraz dostosowanie jej dla potrzeb osób niepełnosprawnych, 3) remont instalacji elektrycznej, Etap II - Zakres remontu w roku 2020: 1) remont istniejącej okładziny podłogowej w hallu głównym, 2) wymiana rynien i rur spustowych, uzupełnienie obróbek blacharskich, 3) remont posadzki kamiennej i płyt lastrico schodów zewnętrznych wejścia głównego, bocznego oraz tarasu, 4) impregnacja desek portyku, 5) remont kominów, 6) wymiana stolarki okiennej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu oferty ww. dokumentów lub oświadczeń wraz z adresami internetowymi. W przypadku gdy ww. oświadczenia lub dokumenty nie będą dostępne w języku polskim, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 4. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale składane są przez Wykonawcę w formie pisemnej. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 5. Wszelkie czynności Wykonawcy związane ze złożeniem wymaganych dokumentów (w tym m.in.: składanie oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, poświadczanie kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem) muszą być dokonywane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 6. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionego odpisu. 7. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 8. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie najwyżej oceniona, wymóg złożenia oświadczeń, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1, ppkt 1 i 2 SIWZ i dokumentu, o którym mowa w pkt 6 SIWZ , dotyczy każdego z podmiotów. Pozostałe dokumenty Wykonawcy mogą złożyć odrębnie lub wspólnie, dokumenty te będą rozpatrywane łącznie. Nie dopuszcza się uczestniczenia danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym również jest złożenie przez jednego Wykonawcę równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
Dodano: 2024-05-06 - Budowa centrum integracyjnego we Władysławowie
Dodano: 2024-05-06 - Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
Dodano: 2024-05-02 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-05-02 - Budowa I etapu zespołu kolumbariów w centralnej części Cmentarza Komunalnego Południowego w m. Antoninów Gmina Piaseczno
Dodano: 2024-05-02 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (3 pustostany- III części).
Dodano: 2024-05-02 - Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-05-01 - Budowa i przebudowa sieci dróg na terenie Miasta i Gminy Pilawa – Etap II
Dodano: 2024-04-30 - Remont schodów przed wejściem głównym i wejściem C do Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. „Miasteczko ruchu drogowego”
Dodano: 2024-04-30