Przetargi.pl
„Remont zabytkowego Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 27 w Żabiej Woli w zakresie wykonania izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych zewnętrznych i wewnętrznych”

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96321 Żabia Wola, ul. Główna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 468 578 181
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3
    96321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 468 578 181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont zabytkowego Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 27 w Żabiej Woli w zakresie wykonania izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych zewnętrznych i wewnętrznych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.4 Szczegółowy zakres zamierzenia: W obiekcie stwierdzono, że ściany fundamentowe zewnętrzne i wewnętrzne wykazują dość silne podciąganie kapilarne wody gruntowej. Konsekwencję tego jest wilgoć w części przyziemia. W związku z powyższym przewidziano niżej wymieniony zakres remontu Izolacją ścian fundamentowych zewnętrznych a. Rozebranie opaski budynku wraz z krawężnikami betonowymi, b. Wykonanie wykopów ręcznych w obwodzie ściany fundamentowej do głębokości uposadowienia, c. Rozebranie istniejących warstw izolacji pionowej, d. Odgrzybienie w tym oczyszczenie ściany fundamentowej, e. Wykonanie przepony poziomej metodą iniekcji, f. Wyrównanie ściany zaprawą mineralną, g. Wykonanie izolacji pionowej ze szlamowej zaprawy izolacyjnej, h. Izolacja termiczna ściany fundamentowej ze styroduru xps gr. 8 cm. i. Wykonanie i montaż obróbki blacharskiej zamykającej cokół, j. Zasypywanie wykopów, k. Odtworzenie opaski żwirowej, l. Przedłużenie rur spustowych miedzianych odprowadzających wodę opadową z dachu (wydłużenie ich na odcinku o długości około 100-150 cm). Ściany fundamentowe zewnętrzne należy obwodowo ręcznie odkopać zewnętrzne ściany fundamentowe, dokonując rozbiórki istniejącej opaski budynku wraz z krawężnikami betonowymi oraz istniejącej pionowej izolacji termicznej. Po dokonaniu odkrywki należy dokonać oczyszczenia i odgrzybienia ściany fundamentowej. Następnie należy wykonać przeponę poziomą metodą iniekcji krystalicznej. Wiercenie otworów iniekcyjnych w murze należy wykonać w jednej linii na wybranym poziomie, równolegle do poziomu posadzki w przyziemiu. Otwory należy wykonać o średnicy 20 mm w odstępach co 10 cm. Otwory iniekcyjne należy wiercić na głębokości grubości muru minus 5 cm oraz pod kątem 15o-30o do poziomu. Przygotowane otwory iniekcyjne oczyszcza się, przed wprowadzeniem środka iniekcyjnego, aby z otworów usunąć zwiercinę stanowiącą przeszkodę w penetracji środka iniekcyjnego. Następnie w przygotowane otwory iniekcyjne wprowadza się środek iniekcyjny. Tak przygotowaną ścianę fundamentową należy wyrównać zaprawą mineralną. Następnie należy wykonać izolacje pionową ze szlamowej zaprawy izolacyjnej oraz wykonać Izolacja termiczna ściany fundamentowej ze styroduru xps gr. 8 cm wraz z tynkiem i powłokami malarskimi całej elewacji. Na cokołem należ wykonać obróbkę blacharską. Następnie należy odtworzyć opaskę żwirową oraz przedłużyć rury odprowadzające wodę opadową z dachu na długość około 100-150 cm. Izolacja ścian fundamentowych wewnętrznych, a. Demontaż istniejącej okładziny posadzki, b. Skucie tynku na wysokości 100 cm od posadzki, c. Wykonanie przepony poziomej metodą iniekcji, Wykonanie izolacji pionowej ze szlamowej zaprawy izolacyjnej, d. Wykonanie tynków renowacyjnych, e. Malowanie farbą renowacyjną kolor biały, f. Wykonanie odtworzenia okładziny posadzki, W ścianach wewnętrznych po rozbiórce istniejących okładzin podłogi przeponę poziomą metodą iniekcji należy wykonać na wysokości posadzki parteru. Następnie należy wykonać izolacje pionową ze szlamowej zaprawy izolacyjnej, oraz naprawę tynków renowacyjnych. Całe pomieszczenia należy pomalować farbą renowacyjną w kolorze białym. Zdemontowane parkiety w pasie gdzie prowadzone były prace izolacyjne ścian wewnętrznych należy odtworzyć. W przypadku naruszenia warstw konstrukcyjnych posadzek również należy ich odtworzyć. Po odtworzeniu parkietów całość powierzchni należy wycyklinować i polakierować trzykrotnie lakierem bezbarwnym. W przypadku miejscowych ubytków w parkiecie należy miejscowo, dokonać uzupełnienia. Zadanie realizowane będzie przy dotacji udzielonej przez Sejmik Województwa Mazowieckiego na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestr zabytków, położonych na obszarze województwa mazowieckiego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ w składzie: - Projekt robót - STWiORB - Przedmiar robót Obiekt podczas robót będzie czynny pełni funkcję Domu Kultury. Harmonogram prowadzenia robót należy uzgodnić z Zarządcom obiektu - Dyrektorem domu Kultury. Roboty należy prowadzić w sposób najmniej uciążliwy. Teren budowy Wykonawca powinien zorganizować we własnym zakresie odpowiednio go zabezpieczając oraz uniemożliwiając dostęp osoba nieupoważnionym. 2.5 Uwaga: 1. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające się w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności do danego jednego dokumentu. 2. Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo zapoznać się z wzorem umowy i wymaganiami w nim zawartymi również uwzględnić w cenie oferty oraz zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w nim. 3. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować, jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia przyjęte w niniejszej SIWZ . 4. Użyte w dokumentacji nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 5. Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w SIWZ, dokumentacji projektowej i STWiORB. 6. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów, wyposażenia czy urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie / wbudowanie (certyfikaty B lub deklaracje właściwości użytkowych) 7. Dopuszcza się równoważne urządzenia, materiały pod warunkiem, że a) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi, SIWZ, w dokumentacji projektowej i STWiORB, b)zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w SIWZ, dokumentacji projektowej i STWiORB. 8. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji 9. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w postępowaniu 10. Zamawiający uzna, czy urządzenie jest równoważne na etapie oceny złożonych ofert. 11. Użycie urządzenia bez stwierdzenia pochodzenia czy oznakowania jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania wyposażenia czy urządzenia, które nie będzie spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt wykonawcy. 12. Przedmiary robót załączono, jako dokument pomocniczy dla wykonawcy, ze względu na formę wynagrodzenia ryczałtowego nie stanowią podstawy obliczenia ceny oferty. 13. Zamówienie objęte jest dofinansowaniem Marszałka Województwa Mazowieckiego na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestr zabytków, położonych na obszarze województwa mazowieckiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust 1 pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust 1 pkt 1 4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust 1 pkt 1. 5.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać zakres, rodzaj, czas udzielania a także inne istotne okoliczności w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. . Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Ustawy Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 8.Dokumenty składające się na ofertę: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1. 2) Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo:  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,  Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania rzez Wykonawcę firm podwykonawców -w załączniku nr 1 do SIWZ 5) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów– proponowany wzór zobowiązania z stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 6) Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 7) Inne dokumenty i oświadczenia wymagane SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach