Przetargi.pl
Remont Wysokogórskiego Obserwatorium Meteorologicznego na Śnieżce

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-616 Wrocław, ul. Parkowa 30
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3200100 , fax. 071 3487991
  • Data zamieszczenia: 2010-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Oddział we Wrocławiu
    ul. Parkowa 30 30
    51-616 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3200100, fax. 071 3487991
    REGON: 00008050700040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Wysokogórskiego Obserwatorium Meteorologicznego na Śnieżce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont Wysokogórskiego Obserwatorium Meteorologicznego na Śnieżce. Zamówienie będzie realizowane na czynnym obiekcie, zlokalizowanym na szczycie Śnieżki /1603 m npm/, na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego, w bezpośrednim sąsiedztwie Polsko - Czeskiej granicy państwa. Na obiekt składają się trzy bryły w kształcie dysków, zabudowanych na różnych wysokościach, powiązanych funkcjonalnie w jedną całość wspólnym pionem komunikacyjnym. Całość zamówienia powinna być wykonana zgodnie z załączonymi do SIWZ branżowymi projektami przetargowymi, przedmiarem inwestorskim robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 1. Na zamówienie składają się następujące, podstawowe bloki robót oraz dostaw: a) roboty ogólnobudowlane obejmujące m.in. wymianę podłóg drewnianych na wykładzinę PCW, wymianę stolarki drzwiowej, naprawę tynków i posadzek biegów klatki schodowej, wymianę balustrad, naprawę izolacji termicznej oraz elementy obróbek papowych i blacharskich elewacji, b) roboty instalacyjne elektryczne w zakresie wymiany instalacji elektrycznej siłowej i oświetleniowej oraz wymiany urządzeń grzewczych, c) roboty instalacyjne sanitarne i wentylacji w zakresie wymiany zużytej instalacji wodociągowej, naprawy instalacji sanitarnej i wentylacji mechanicznej pomieszczeń i przestrzeni stropodachu oraz demontażu nieczynnej instalacji centralnego ogrzewania, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają będące integralną częścią SIWZ: a) załączniki A0, A1, A2, A3, A4, A5 oraz A6 stanowiące kompletny projekt przetargowy w części architektonicznej, b)załączniki E0, E1, E2, E3, E4, E5, E6, E7, E8, E9, E10 oraz E11 stanowiące kompletny projekt przetargowy w części elektrycznej, c) załączniki IS0 i IW0, IS1, IS2, IS3, IS4, IS5, IS6, IS7, IS8, IS9, IW1, IW2 oraz IW3 stanowiące kompletny projekt przetargowy w części sanitarnej, d) całość zamówienia należy zrealizować zgodnie z przedmiarem inwestorskim - załącznik PRZEDMIAR oraz według Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik SPEC. 3. Wymagania Zamawiającego: a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokonania potwierdzonej na piśmie /wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ/ przez Zamawiającego wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego w sprawie uzgodnienia z Wykonawcami terminu przeprowadzenia wizji lokalnej jest p. Józef Galus, tel.: 0713200132 lub 503171132, poniedziałek - piątek w godz. 8:00-14:00, b) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia, za których działania bądź zaniechania Wykonawca odpowiada jak za swoje własne. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Brak informacji będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złożył ofertę. Konieczność zatrudnienia podwykonawców wynikła w trakcie realizacji zamówienia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego, c) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi w Projekcie przetargowym i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla przedmiotu zamówienia, d) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą uzgadniane przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; e) Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, f) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania organizacyjne Zamawiającego: a) Wszystkie roboty budowlane, przewidziane niniejszym zamówieniem, muszą być zorganizowane w sposób zapewniający normalne funkcjonowanie Obserwatorium; b) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić właściwy, terenowy transport samochodowy zdolny do wjazdu na szczyt Śnieżki. Maksymalna, wyznaczona przez Dyrekcję Karkonoskiego Parku Narodowego /KPN/ ładowność samochodu wynosi 5 ton, c) Dyrekcja KPN dopuszcza transport samochodowy na terenie Parku tylko w godzinach rannych - do godz. 9:00, oraz w godzinach popołudniowych - po godz. 16:00. Liczbę kursów samochodów należy ograniczyć do minimum, wykorzystując ich możliwości transportowe w obie strony /w górę i w dół/, d) Za załatwienie w Dyrekcji KPN wszystkich formalności związanych z uzyskaniem pozwolenia oraz przepustek na wjazd samochodów Wykonawcy na teren Parku odpowiedzialny jest Zamawiający. 5. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 3-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452146408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 20000 PLN /słownie: dwadzieścia tysięcy złotych/. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK SA 5 Oddział we Wrocławiu, numer rachunku: 16 1090 1522 0000 0000 5201 9125 z dopiskiem: Wadium - Remont Wysokogórskiego Obserwatorium Meteorologicznego na Śnieżce, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275/. 4. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 5. O zachowaniu terminu wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - świadczy data wpływu wadium na wskazany rachunek Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty, b) innej niż pieniądz - świadczy złożenie oryginału dokumentu w oddzielnej kopercie, a jego kopii w ofercie. 6. Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz.1655 z późn. zm/. 7. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz.1655 z późn. zm/ zawarte w art. 45 i 46. 8. W przypadku nie wniesienie wadium w jednej z określonych form wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta będzie podlegać odrzuceniu. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz.1655 z późn. zm/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną